K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taas en ikinä näe mitään yhteyttä discordin juttuihin kun täällä niin väitetään, enkä myöskään tunnista ketään, vaikka siellä olen itsekin. Jos joku väittää tunnistavansa niin on joko harhainen tai ilkeä, tai molempia.

Mä taas en ikinä näe mitään yhteyttä discordin juttuihin kun täällä niin väitetään, enkä myöskään tunnista ketään, vaikka siellä olen itsekin. Jos joku väittää tunnistavansa niin on joko harhainen tai ilkeä, tai molempia.
Niinpä. Kyllähän KB discordistakin selvästi jotkut lukevat keskustelua. Ylipäätänsä muistakin alustoista, koska moni on juorunnäköinen. Mut oletus, että samat naamat kiusaisivat, kommentoisivat tänne ikävästä tai jotain muuta on vähän typerää.

Dzeikulla on muuten tuo DA TI - Take me there biisi tossa Aprilli postauksessaan (eli siis viides postaus) musiikkina, puhelimella ainakin näkee. Hölmöt bojere-shippaajat taas yritti tostakin vääntää jotain Bojan kaipaa Jereä juttua 🙄

Dzeikulla on muuten tuo DA TI - Take me there biisi tossa Aprilli postauksessaan (eli siis viides postaus) musiikkina, puhelimella ainakin näkee. Hölmöt bojere-shippaajat taas yritti tostakin vääntää jotain Bojan kaipaa Jereä juttua 🙄
Discordissa pöksyt märkänä ihasteltiin kun B näytti Jerpallesydäntä kappaleen aikana mutta tajusikin että kyseessä oli keikka missä K ei ollut yleisössä🤣🤣 nyt viesti on poistunut.

Discordissa pöksyt märkänä ihasteltiin kun B näytti Jerpallesydäntä kappaleen aikana mutta tajusikin että kyseessä oli keikka missä K ei ollut yleisössä🤣🤣 nyt viesti on poistunut.
Aina ne tekee tuota. B ottaa paljon kontaktia yleisöön, vilkuttaa ja näyttää sydäntä. Ei se aina Klle vilkuttele jos sattuu sinne suuntaan kääntymään. Kultsalta oli oikein tehty kooste kaikista hetkistä kun B muka vilkutteli Klle ja isossa osassa se vilkuttaa ihan eri suuntiin.

Yhteistyössä