V
vierailija
Vieras
Näin juuri. Epämiellyttävä näky kesällä mammat hihattomissa paidoissa ja kireissä pyöräilyshorteissa.Allit näkyy sulla lihava mamma, jos pistät t-paidan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin juuri. Epämiellyttävä näky kesällä mammat hihattomissa paidoissa ja kireissä pyöräilyshorteissa.Allit näkyy sulla lihava mamma, jos pistät t-paidan.
On, mutta ne stoorit jo poistunut siinä kakkosstoorissa näkyi jalkoja.Ei oo ollut hametta.
Noi farkut on sivusaumoista auki niin jalat näkyy.On, mutta ne stoorit jo poistunut siinä kakkosstoorissa näkyi jalkoja.
Sinusta puhutaan, pönttö.Puhu vaan itsestäsi.
Keski- ja Etelä-Euroopassa pukeudutaan vähän eri tavalla kuin Satakunnan junttilassa.Eikä olleet, puhut nyt eri vaatteesta, täälläpäin monet kyllä t-paidassa ja osa shortseissa jopa tällä viikolla mitä kattonut.
Itsestäsi puhut pölö.Keski- ja Etelä-Euroopassa pukeudutaan vähän eri tavalla kuin Satakunnan junttilassa.
En ole satakunnan juntti.Itsestäsi puhut pölö.
En kerro asuinpaikkaani, mutta ihan samanlailla sään mukaan pukeutuisin, jos menisin noihin paikkoihin. Ja on kyllä muutkin ihmiset olleet.Keski- ja Etelä-Euroopassa pukeudutaan vähän eri tavalla kuin Satakunnan junttilassa.
Eihän puhuttu ku en vastaa kuvausta.Sinusta puhutaan, pönttö.
Niin olet perähikiän juntti.En ole satakunnan juntti.
Eiköhän Dz valitse itse mitä vaatteita käyttää. Minusta on kiva että tekee yhteistyötä paikallisten suunnittelijoiden kanssa ja pukeutuu välillä vähän persoonallisemmin.Jep. Samat farkut päällä ja ilmeisesti tuota Questionmarkin tyyliä, että housuissa on lahkeet auki ja jalat näkyvät sivuilta. En pidä tuosta tyylistä, jossa on paidassakin isot olkatoppaukset, mutta ei noista voi Dz:aa syyttää. Muut hänet pukevat ja hän vain keikistelee ja edistää myyntiä.
Ei vaan sinä sieltä satakunnan perähikiältä olet.Niin olet perähikiän juntti.
Paikallisten? Serbialaiset yritykset sekä Maybelline ja muutamat muut ylikansalliset yritykset niin kuin Boss. Ei hän todellakaan edistä paikallista tyyliä. En myöskään usko, että valitsee itse noita vaatteita. Se valkoinen pitkä korsettimekko ei sopinut lainkaan istumiseen ja näytti tosi vaivaantuneelta siinä, kun hänestä otettiin kuvia, kun hänet piti saada käytännössä pystyasennosta makuuasentoon.Eiköhän Dz valitse itse mitä vaatteita käyttää. Minusta on kiva että tekee yhteistyötä paikallisten suunnittelijoiden kanssa ja pukeutuu välillä vähän persoonallisemmin.
Tuo on sitten ylipäätään eri vastaaja kuin minä joka vaatteista kirjoitin.Ei vaan sinä sieltä satakunnan perähikiältä olet.
Jos valitsee itse vaatteensa, niin sitten hänellä on kyllä todella tätimäinen ja tunkkainen vaatemaku. Mitään nuorekasta ja raikasta ei häneltä taida löytyä.Eiköhän Dz valitse itse mitä vaatteita käyttää. Minusta on kiva että tekee yhteistyötä paikallisten suunnittelijoiden kanssa ja pukeutuu välillä vähän persoonallisemmin.
Niin sinä että.Ei vaan sinä sieltä satakunnan perähikiältä olet.
Niin, esimerkiksi noissa Pariisin kuvissa on belgradilaisen vaatemerkin vaatteita. Eikä noi promokuvia ole vaan lomakuvia, toki on varmasti saanut vaatteet näkyvyyttä vastaan niin tägää merkin.Paikallisten? Serbialaiset yritykset sekä Maybelline ja muutamat muut ylikansalliset yritykset niin kuin Boss. Ei hän todellakaan edistä paikallista tyyliä. En myöskään usko, että valitsee itse noita vaatteita. Se valkoinen pitkä korsettimekko ei sopinut lainkaan istumiseen ja näytti tosi vaivaantuneelta siinä, kun hänestä otettiin kuvia, kun hänet piti saada käytännössä pystyasennosta makuuasentoon.
Voi olla, että joitakin asuja esim. keikoille valikoi itse mutta promokuviin isketään tasan tarkkaan vaatteet, käsilaukku ja kengät eteen, ja ne on puettava, halusi tai ei.
En ole, en pukeudu shortseihin heti kun lämpötila on +15.Niin sinä että.
Olet juntti perähikiältä, vaikka makkarat tunikalla piilotatkin.En ole, en pukeudu shortseihin heti kun lämpötila on +15.
Mammat haluaa Dzn Marimekon tunikoihin tai H&M rytkyihin.Ei varmasti kukaan määrää, mitä laittaa kuviin päälle. Ei suomalaisetkaan niin tee. Ei kukaan lähde yhteistyöhön ilman, että näkee mitä vaihtoehtoja on. Jos on vaatebrändin kanssa yhteistöitä.
Enkä tääkään ole minä vaik tyyliä matkiikin.Niin sinä että.
Tämä en sitten ollut minä!Enkä tääkään ole minä vaik tyyliä matkiikin.