K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep. Samat farkut päällä ja ilmeisesti tuota Questionmarkin tyyliä, että housuissa on lahkeet auki ja jalat näkyvät sivuilta. En pidä tuosta tyylistä, jossa on paidassakin isot olkatoppaukset, mutta ei noista voi Dz:aa syyttää. Muut hänet pukevat ja hän vain keikistelee ja edistää myyntiä.

Mietin juuri, että kuinka paljon muut laulajat tai näyttelijät tekevät myös noita influ-hommia eli heidät puetaan ja meikataan eri brändien tuotteisiin ja sitten niistä tehdään jatkuvia postauksia, enemmän kuin siitä omasta varsinaisesta urasta, ja matkustellaankin kuvauksissa ja promotilaisuuksissa maihin, joissa ei ikinä ole edes ollut keikalla. En seuraa laajasti tällaisia esiintyjiä, niin en tiedä.

Mutta myös S teki jatkuvasti noita promomatkoja, niin taitaa olla aika yleistä eikä vain B:n naismakua. En vain näe suomalaisten artistien instasivuilla samanlaista promotulvaa.

Jep. Samat farkut päällä ja ilmeisesti tuota Questionmarkin tyyliä, että housuissa on lahkeet auki ja jalat näkyvät sivuilta. En pidä tuosta tyylistä, jossa on paidassakin isot olkatoppaukset, mutta ei noista voi Dz:aa syyttää. Muut hänet pukevat ja hän vain keikistelee ja edistää myyntiä.
Eiköhän Dz valitse itse mitä vaatteita käyttää. Minusta on kiva että tekee yhteistyötä paikallisten suunnittelijoiden kanssa ja pukeutuu välillä vähän persoonallisemmin.

Eiköhän Dz valitse itse mitä vaatteita käyttää. Minusta on kiva että tekee yhteistyötä paikallisten suunnittelijoiden kanssa ja pukeutuu välillä vähän persoonallisemmin.
Paikallisten? Serbialaiset yritykset sekä Maybelline ja muutamat muut ylikansalliset yritykset niin kuin Boss. Ei hän todellakaan edistä paikallista tyyliä. En myöskään usko, että valitsee itse noita vaatteita. Se valkoinen pitkä korsettimekko ei sopinut lainkaan istumiseen ja näytti tosi vaivaantuneelta siinä, kun hänestä otettiin kuvia, kun hänet piti saada käytännössä pystyasennosta makuuasentoon.

Voi olla, että joitakin asuja esim. keikoille valikoi itse mutta promokuviin isketään tasan tarkkaan vaatteet, käsilaukku ja kengät eteen, ja ne on puettava, halusi tai ei.

Paikallisten? Serbialaiset yritykset sekä Maybelline ja muutamat muut ylikansalliset yritykset niin kuin Boss. Ei hän todellakaan edistä paikallista tyyliä. En myöskään usko, että valitsee itse noita vaatteita. Se valkoinen pitkä korsettimekko ei sopinut lainkaan istumiseen ja näytti tosi vaivaantuneelta siinä, kun hänestä otettiin kuvia, kun hänet piti saada käytännössä pystyasennosta makuuasentoon.

Voi olla, että joitakin asuja esim. keikoille valikoi itse mutta promokuviin isketään tasan tarkkaan vaatteet, käsilaukku ja kengät eteen, ja ne on puettava, halusi tai ei.
Niin, esimerkiksi noissa Pariisin kuvissa on belgradilaisen vaatemerkin vaatteita. Eikä noi promokuvia ole vaan lomakuvia, toki on varmasti saanut vaatteet näkyvyyttä vastaan niin tägää merkin.

Ei varmasti kukaan määrää, mitä laittaa kuviin päälle. Ei suomalaisetkaan niin tee. Ei kukaan lähde yhteistyöhön ilman, että näkee mitä vaihtoehtoja on. Jos on vaatebrändin kanssa yhteistöitä.

Yhteistyössä