V
vierailija
Vieras
Sinä aiheesta kirjoittava oot tainnut. Kannattaa syödä oikein niin välttää kaikenmaailman vaivat.Ootko taas piereskellyt koko yön ja nyt väsyttää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä aiheesta kirjoittava oot tainnut. Kannattaa syödä oikein niin välttää kaikenmaailman vaivat.Ootko taas piereskellyt koko yön ja nyt väsyttää.
Jan ei ole sexy minkään kanssa.BoJan on tän kuppilan sexyin kombo.![]()
Ei mua väsytä toisin ku sua, joka oot piereskellyt koko yönSinä aiheesta kirjoittava oot tainnut. Kannattaa syödä oikein niin välttää kaikenmaailman vaivat.
VIPin eturivissä oli kyllä ihan Kääryleitä. Tiedän, koska oon nähnyt somessa. C:llä on puhelimen kamerassa zoomi.Huomenta! C näytti olevan eturivissä.![]()
Bojanin kanssa on.Jan ei ole sexy minkään kanssa.
Niin sillähän on se uusin Pro tai Pro Max puhelin niissähän toi ominaisuus taitaa olla.VIPin eturivissä oli kyllä ihan Kääryleitä. Tiedän, koska oon nähnyt somessa. C:llä on puhelimen kamerassa zoomi.
B:n kanssa nyt viimeksi on, kavereita ovat. Ällöttävää vihjailua myöskin. Et bändin kesken rutsailisi.Bojanin kanssa on.![]()
Ja näkee myös selvästi stooreista et ei ole eturivissä, miks pitää sepitellä tälläisiä.Niin sillähän on se uusin Pro tai Pro Max puhelin niissähän toi ominaisuus taitaa olla.
Jep. Stooreissakin lukee mainos, mainos, mainos...Pöljä. Saanut ilmaiset festariliput ja ehkä rahapalkkion. Festareita mainostaa.
Eikä ole typerä. Toihan on jalostettu kuuma versio siitä. Sä nyt et vaan ymmärrä mitään. Panssari on upea kuten myös se takki ja housut.Ei hitto, taas toi typerä vatsanrummutus vois K keksiä jo muuta, panssaripaitaa sit saadaan ilmeisesti katsella, en tykkää, jokin tavallisempi hihaton ois kyllä hienompi.
Mitään kuumaa tossa ei ole, eikä minun tartte pitää asustakaan, tosin parempi kuin se amppari oli.Eikä ole typerä. Toihan on jalostettu kuuma versio siitä. Sä nyt et vaan ymmärrä mitään. Panssari on upea kuten myös se takki ja housut.
Eikä ole typerä. Toihan on jalostettu kuuma versio siitä. Sä nyt et vaan ymmärrä mitään. Panssari on upea kuten myös se takki ja housut.
Yleisesti fanit kyllä on tykänneet tosi paljon näistä asuista, joten olet vähemmistössä.Mitään kuumaa tossa ei ole, eikä minun tartte pitää asustakaan, tosin parempi kuin se amppari oli.
Samoin tosta rummutuksesta.Yleisesti fanit kyllä on tykänneet tosi paljon näistä asuista, joten olet vähemmistössä.
No minä en ookaan varsinainen fani muutakuin shipin kautta. Sen uskon et tosifaneille nää menee läpi.Yleisesti fanit kyllä on tykänneet tosi paljon näistä asuista, joten olet vähemmistössä.
Sinä olet superfaneista superfanein, kukaan ei noin tarkasti seuraa ja puhu jatkuvasti kuin todellinen superfaniNo minä en ookaan varsinainen fani muutakuin shipin kautta. Sen uskon et tosifaneille nää menee läpi.
Kenen kanssa sinä hänet tuolla Lahden keikalla shippasit, kun sitä piti seurata?No minä en ookaan varsinainen fani muutakuin shipin kautta. Sen uskon et tosifaneille nää menee läpi.
Autisti se on.Sinä olet superfaneista superfanein, kukaan ei noin tarkasti seuraa ja puhu jatkuvasti kuin todellinen superfani![]()
Ite toitte ton kuntovalmentajan esiin niin hänen stoorinsa viewerillä sit katsoin, pitihän noi valheet asiasta kumota myöskin.Kenen kanssa sinä hänet tuolla Lahden keikalla shippasit, kun sitä piti seurata?
Ei ole diagnooseja minulla kyllä.Autisti se on.
Pakkomielteisyytesi kertoo muuta. Sinulla on todella vahvat autismin piirteet,Ei ole diagnooseja minulla kyllä.
Tottakai ovat kavereita ihan kuin Bojan ja Jerekin. Bojanin ja Janin välissä silti kuplii seksuaalinen lataus.B:n kanssa nyt viimeksi on, kavereita ovat. Ällöttävää vihjailua myöskin. Et bändin kesken rutsailisi.
Joo nyt tosta alkaa saada oikeat "vibat"Eikä ole typerä. Toihan on jalostettu kuuma versio siitä. Sä nyt et vaan ymmärrä mitään. Panssari on upea kuten myös se takki ja housut.
Mä en oo Kärtsän ns. fani, mut mustakin ne uudet asut on tosi upeat. -eriYleisesti fanit kyllä on tykänneet tosi paljon näistä asuista, joten olet vähemmistössä.