K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan tarkoitettiin, että olet jäänyt tänne vauvapalstan trollien ja mammojen kanssa, samat on siellä k/b discordissakin. Maailmasi tuntuu koostuvan tästä.
No eipä tuosta selkoa saanut mitä tarkoitettiin, ihan ite oon discordista lähtenyt ja siitä vastaan, minä tykkään enempi tälläisestä vapaan keskustelun paikasta, erilailla kireä ilmapiiri oli minusta siellä. Ja toki jodel, ei tartte leimautua mihkään nimimerkkiin ainaskaan.

No eipä tuosta selkoa saanut mitä tarkoitettiin, ihan ite oon discordista lähtenyt ja siitä vastaan, minä tykkään enempi tälläisestä vapaan keskustelun paikasta, erilailla kireä ilmapiiri oli minusta siellä. Ja toki jodel, ei tartte leimautua mihkään nimimerkkiin ainaskaan.
Et tainnut ihan ymmärtää. Täällä on puhuttu, että olisit kirjolla ja nyt alan itsekin uskoa siihen.

Aa, mitä pitäis ymmärtää, minustakin K:n yleisö varsin keski-ikäistä ihan omien havaintojen pohjalta, joillain vain ehkä oman ikäkriisinsä pohjalta tarve nyt korostaa tätä K:n nuorisoartistiutta.
Mutta siis käsitin et ton kirjoituksen tarkoitus oli jotenkin lällätellä että oon ulkona jostakin muka hienoista ryhmistä, niinkuin välittäisin kovastikin. En ole ikinä ollutkaan aktiivinen missään nimimerkkipaikoissa.

Nyt sit vaan pitää tottua koko seuraavan kuun siihen et K hassuttelee Häärijän kanssa hassunhauskaa osa 99. Ehti liikaa tottua isoihin collabeiden ja suuren maailman menoon.
Kylläpä sullakin taas ottaa koville. Toi bangaranga oli hauska ja ihan samanlainen härvellys kuin jotkut Joostin tai Tommyn tai bbnoksen kanssa tehdyt jutut. Ongelma on vain sun asenteessa.

Yhteistyössä