V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä ole, ite oon levitellyt ainakin vauvan puolella, mut sit menikin euroviisuketju lukkoon.Siitä nyt ei tiedetä enempää vielä, eikä edes tarvitse. Kusipäistä, että jonkun piti tääkin mennä juoruamaan eteenpäin.
Ding dong.Johan löyty varsinainen munasolu!
Mummoja väsyttää usein, pitää ottaa pikkunokoset että jaksaa taas.Onko sulla narkolepsia.
Etkö ole nyt tajunnut. Hän muokkaa kuviaan ihan oman kertomansa mukaan. Ei näytä ihan tuolta luonnossa.Mua pelottas miehenä noin jättimäinen perse. Tulis joku kastraatiokompleksi
Johan löyty varsinainen munasolu!
Eipä taida E vaivautua tällaisille paskapalstoille. Taitaa olla elämässä töitä ja muita juttuja riittävästi, ettei tarvitse kompostimuorien kanssa seurustella.
Jos mä näyttäisin tuolle niin mua ei paskaakaan kiinnostais mitä musta kirjotellaan. E on U P E A!
Toki snadisti itseä harmittaa tuo botoxin pumppailu ja kuvien muokkailu. Kuinka moni häntä seuraakaa ja kokee ulkonäköpaineita, ja että pitäisi tehdä itselle sitä ja tätä. Toki ei ole hänen vastullaan, mutta tuntuu että tänä päivänä jokaisella vaikuttajalla on vähintään ainakin naamassa botoxia. Sen takia ihmiset kuvittelee että se on sama kun leipää söisi, eikä ymmärrä, että kaikkiin toimenpiteisiin liittyy riskejä, myös botoxiin. Ja vielä tuo kuvien muokkaus päälle. Se mitä pitävät ihanteena ei ole totuus.
Älä nyt ole liian ankara itsellesi.Eipä taida E vaivautua tällaisille paskapalstoille. Taitaa olla elämässä töitä ja muita juttuja riittävästi, ettei tarvitse kompostimuorien kanssa seurustella.
Of touhuilla rahaa hankkivia en kutsuisi yrittäjäksiHän on kuule menestyvä yrittäjä ja suosittu vaikuttaja, jonka arkiminästä sä et tiedä yhtään mitään.
K:n kanssa samaa lajia sitten.Of touhuilla rahaa hankkivia en kutsuisi yrittäjäksi![]()