Relaatio 1278

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2.1 oikeassa alreunassa Sel 13 (sanottu, että marja, mutta ei kyllä seljanmarja käy) tai sitten Vanil 7, jos sillä aukeis.

2.2 Ilv-Iso-Tau-TaurRet 18 (vinkattu reittiä, mutta en taas löydä sopivaa)

5.1 KahPen 9 ylös

2.1 oikeassa alreunassa Sel 13(sanottu, että marja, mutta ei kyllä seljanmarja käy) en löydä vinkkiä marja, ihan toinen sana kyl löytyy viesteistä ja sillä sit selvinnee tai sitten Vanil 7, jos sillä aukeis.

2.2 Ilv-Iso-Tau-TaurRet 18 (vinkattu reittiä, mutta en taas löydä sopivaa) tässä ois ollut helpommin ilvrei, lisää vael väliin

5.1 KahPen 9 ylös mitäs kahpen:ssa kasvaa?

1.1 J - 7 - pa ? Kaakossa biisi, niinkuin varmaan tiijätkin, löytyy spotify
Oikea raja sana pel väliviivallinen 10 ? suomalainen räppäri, ja tää löytyy ihan wikistä (hip hop artistit)
3.4 Pääsanasta koillinen 9 ?tässä on ihan perussana, mut yllättäen monikossa, siks itekkin pitkään pähkäilin, eli tietynvärinen solu(t)

Löytyisiköhän joltakulta näitä? Aiempia vinkkejä olen yrittänyt syynätä tarkkaan, mutta joko en ole sellaisia bongannut tai sitten ne eivät ole minulle auenneet.

1.2
ylhäällä keskellä Lä 6 ja siitä alaspäin AuTu yhdistyvä 11

1.3
ylhäällä hieman vasemmalla kaksikirjaimisesta alaspäin lähtevä 4+5
pääsanan yllä T-o lähtevä 7

2.1
vasemmassa reunassa Ar alaspäin 4+5 ja siitä alaspäin 5+3 (yhdistyy Ha)

2.4
oikeassa reunassa Li alas 6 ja siitä jatko alas 5
oikealla alhaalla TaPa lähtevät väliviivallinen 9 sekä sen vieressä oleva 10

Muitakin puuttuu, mutta näillä voisi saada muutaman ruudun vihreäksi. Autan toki myös itse, mikäli minulta muilta rellun täyttäjiltä puuttuvia löytyy.

Löytyisiköhän joltakulta näitä? Aiempia vinkkejä olen yrittänyt syynätä tarkkaan, mutta joko en ole sellaisia bongannut tai sitten ne eivät ole minulle auenneet.

1.2
ylhäällä keskellä Lä 6 ja siitä alaspäin AuTu yhdistyvä 11 Lapissa käytetty nimitys Lä, siitä saanet sen seuraavankin

1.3
ylhäällä hieman vasemmalla kaksikirjaimisesta alaspäin lähtevä 4+5 Oliko sulla vastasana? TV-sarja
pääsanan yllä T-o lähtevä 7 scifi tv sarja, primella

2.1
vasemmassa reunassa Ar alaspäin 4+5 ja siitä alaspäin 5+3 (yhdistyy Ha)lähde sieltä alhaalta, mikä bändi lauloi Ha?

2.4
oikeassa reunassa Li alas 6 ja siitä jatko alas 5 onko sulla se pitkä rimpsu johon toi 5 tulee? hae se ja Li
oikealla alhaalla TaPa lähtevät väliviivallinen 9 sekä sen vieressä oleva 10Nuuksion TaPa, luontoon.fi

Muitakin puuttuu, mutta näillä voisi saada muutaman ruudun vihreäksi. Autan toki myös itse, mikäli minulta muilta rellun täyttäjiltä puuttuvia löytyy.

Kiitokset #517 avusta, nuo ruudut tulivat valmiiksi. En näemmä osaa lainata täällä toisten käyttäjien viestejä, joten kysyjälle #514:

4.3
mainosk 13 mal kameralla napattu otos + mal

Noita muita ei itseltäni valitettavasti löytynyt.

Kyselen itse vähän lisää:

2.5
hieman pääsanasta ylös ja vasemmalle Li Al 7 ja siitä alas jatkuva 5+6, joka yhdistyy Ne Pa Ha
ylhäällä oikealla Mi 9+7 ja siitä jatkuva 10, joka yhdistyy Tu
hieman noiden äsken mainittujen alapuolella Ma Er 9 (tähän on tullut aiemmin vinkkejä, mutta en ole silti onnistunut löytämään oikeaa sanaa)
pääsanan ja sen alla olevan ruudun oikealla yhdistävä heittomerkillinen 10+3
keskellä jonkin verran pääsanan alapuolella Ba St 4
oikealla alhaalla Sa ja Ne Yo yhdistävä 9+4

4.1
jonkin verran pääsanan alapuolella oleva 8+3, joka yhdistyy Ba. Myös tuosta kysytystä sanasta alaspäin jatkuva 6+3+5+4 puuttuu.

4.2
Vasemmalla pystysuunnassa ruudun keskivaiheilla Kä ylös 6
Pääsanan alapuolella Ma 9+8+5

Jospa noilla pääsisi taas vähän eteenpäin.