K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisää yhteistä tai yhteensopivaa (lähde: yks ekoja ig-postauksia E:n tilillä, kertoo 20 faktaa itsestään):
- On vähän alle 160cm pitkä
- On ollu töissä päiväkodissa ja tykkää lapsista
- Vihaa aikaisia aamuja
- Tykkää katsoo salkkareita
- Luonteeltaan herkkä ja empaattinen (saattaa itkee huutoitkua salkkareita katsoessa)
- Sanoo että hänellä on maailman ihanin perhe ja kaverit
- Hänen on PAKKO päästä pois Suomesta talvisin

Lisää yhteistä tai yhteensopivaa (lähde: yks ekoja ig-postauksia E:n tilillä, kertoo 20 faktaa itsestään):
- Vihaa aikaisia aamuja
- Luonteeltaan herkkä ja empaattinen (saattaa itkee huutoitkua salkkareita katsoessa)
Voi elämän kevät.

Mulla taas aivan päinvastainen mielikuva. Todella itsenäinen, kun yksin eleli Thaimaassa ja yksin hoitaa oman yrityksensä. Lisäksi hän minusta nimeomaan toi omaa persoonaansa esiin instassa aivan toisella tapaa kuin monet muut täällä mainitut naiset.
Tylsää sisältöä minusta ja liipalaaalöpinää, Moneen kertaan kierrätettyjä quoteja lifestyle-tyyppien instoista ja niiden jatkeita. Ei kiitos. Toki niillekin on kai sitten yleisönsä. Särmä puuttuu.

Jos jotain niin Kärtsä nyt pääsee ainakin lähemmäs aitoa queer-maailmaa. Ehkä ymmärtää, että homoa larppaaminen on mautonta, jos ei itse oikeasti ole sitä. Emjenillä on paljon trans, gay, lesbo yms. ystäviä.

- Vihaa aikaisia aamuja
Oikeesti? Täähän on täydellinen match!

Ai se, että ihmettelen tarvetta haukkua kaikki naiset, mutta sit kun naisesta tulee exä, aletaankin nähdä niitä hyviä juttuja. Eikös tuo just ole jeesustelua ja tekopyhyyttä. Ei minua kiinnosta valkata naisia Kärtsän puolesta, hän tekee sen ihan itse.
No hohhoijaa, ihan kyllä vaikuttaa et oot yks jota asia kiinnostaa erittäin paljon, kun kerkeet niin muitten ihmisten kirjoittelujakin pohtia.

Jos jotain niin Kärtsä nyt pääsee ainakin lähemmäs aitoa queer-maailmaa. Ehkä ymmärtää, että homoa larppaaminen on mautonta, jos ei itse oikeasti ole sitä. Emjenillä on paljon trans, gay, lesbo yms. ystäviä.
K ei larppaa homoa vaan on sinut itsensä kanssa. Lavahahmo on tarkoitettu kaikkien kuolattavaksi ja siksi Kärtsällä on paljon queer-faneja, jotka tasan tarkkaan tietää kuka ja mikä K on.

Yhteistyössä