V
vierailija
Vieras
Mä muuten söin just Balkanmakkaraa. Taitaa olla ainoaa edes vähän sinnepäin -laatua.Näin ekaa kertaa tuon lavan. Kunnon balkani laatua.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä muuten söin just Balkanmakkaraa. Taitaa olla ainoaa edes vähän sinnepäin -laatua.Näin ekaa kertaa tuon lavan. Kunnon balkani laatua.![]()
Mikä ihmeen vanha ystävä? Ite luulin et Warnerilta joku.Mun mielestä on tää yks vanha ystävä, joka on ennenkin näkynyt.
Se on halpaa jämälihaa, jänteistä yms tehtyä.Mä muuten söin just Balkanmakkaraa. Taitaa olla ainoaa edes vähän sinnepäin -laatua.
Hyi yrjö. Vieläkö sä roikut Kärtsän instassa. Eikö sovittu jo aikaa sitten, että häivyt, kun et kestä sisältöä. Häärijä on ja pysyy mukana ja sä voit mennä. Heippa.Hyi yrjö, Häärijä heiluttaa haisevaa nakkiaan![]()
![]()
Jos on seuraillu Käepyn ym somea, on näkynyr joskus. Vanha ystävä. Niin. Ei ole Warnerilta.Mikä ihmeen vanha ystävä? Ite luulin et Warnerilta joku.
Häärijä voisi pysyä omalla kanavallaan niin ei tarvitse hänen typerä videoita katsoa.Hyi yrjö. Vieläkö sä roikut Kärtsän instassa. Eikö sovittu jo aikaa sitten, että häivyt, kun et kestä sisältöä. Häärijä on ja pysyy mukana ja sä voit mennä. Heippa.
onneks Kärtsällä on joskus muitakin projekteja kuin tota jokapäiväistä leipää, mihin se tarttee tota tympäisijää täyttämään tyhjiä minuutteja. Kaikesta muusta pysyy oksu just ja just sisällä, mut toi nakin esittelyHyi yrjö. Vieläkö sä roikut Kärtsän instassa. Eikö sovittu jo aikaa sitten, että häivyt, kun et kestä sisältöä. Häärijä on ja pysyy mukana ja sä voit mennä. Heippa.
Jaa ei sit kenenkään noista muiden kumppani vai, minä en tollaista muista.Jos on seuraillu Käepyn ym somea, on näkynyr joskus. Vanha ystävä. Niin. Ei ole Warnerilta.
Oho.Jeren vanhemmat ovat menossa Tsiilan keikalle.![]()
Lähde??Jeren vanhemmat ovat menossa Tsiilan keikalle.![]()
Kärtsä postaa mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa ja hyvä niin.Häärijä voisi pysyä omalla kanavallaan niin ei tarvitse hänen typerä videoita katsoa.
Mitäs menet kyyläämään Häärijän postauksia toope.Hyi yrjö, Häärijä heiluttaa haisevaa nakkiaan![]()
![]()
Se oli Häärijän itsensä postaama, eikä K:n. Seuraat siis myös häntä. Miksi ihmeessä? Ihanko vain siksi, että pääsisit taas jotain haukkumaan.onneks Kärtsällä on joskus muitakin projekteja kuin tota jokapäiväistä leipää, mihin se tarttee tota tympäisijää täyttämään tyhjiä minuutteja. Kaikesta muusta pysyy oksu just ja just sisällä, mut toi nakin esittely![]()
Siks koska se joutuu postaa myös Kärtsää, koska ilman sitä kukaan ei kattos sen typerää pärstää yksinäänSe oli Häärijän itsensä postaama, eikä K:n. Seuraat siis myös häntä. Miksi ihmeessä? Ihanko vain siksi, että pääsisit taas jotain haukkumaan.
Sun ei ole mikään pakko seurata Häärijää. K postaa ihan tarpeeksi, mutta taidat olla pakkomielteinen stalkkeri. Lopeta seuraaminen tai pidä turpasi kiinni.Siks koska se joutuu postaa myös Kärtsää, koska ilman sitä kukaan ei kattos sen typerää pärstää yksinään
Sun ei ole mikään pakko seurata Häärijää. K postaa ihan tarpeeksi, mutta taidat olla pakkomielteinen stalkkeri. Lopeta seuraaminen tai pidä turpasi kiinni.
Häärijä fanit.Sun ei ole mikään pakko seurata Häärijää. K postaa ihan tarpeeksi, mutta taidat olla pakkomielteinen stalkkeri. Lopeta seuraaminen tai pidä turpasi kiinni.
Häärijä fanit.Voisitte poistua täältä katsomaan Häärijän mahan pullistelua.
Ite oot trolli.Hanki trolli elämä.