V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikäs juttu tää on?Se K:n isän lähentelijä ainakin.
Bojankin varmaan ollut mukana tuolla.Nyt on Tsiilalla stoori siskon synttäreiltä Ljubljanasta.
Sen X:n K-fani shippaajan touhuja.Mikäs juttu tää on?
Yleensä juhannuksena kaulaillaan pönttöäDiscordissa pönttö kertoo kaulailleensa K:n isää.
WTF! Oikeasti?Sen X:n K-fani shippaajan touhuja.
Ei nyt mitään sellaista mitä ajattelet. Ilmeisesti ujuttautunut K:n vanhempien luo utelemaan yksityisasioista ja kaulaillut isän kanssa.WTF! Oikeasti?
Sikamaista. Vois vähän ajatella, oisko kivaa, jos kaikki tekis näin. Kysyköhän siltä, onko B ja K ollu sillain, kun sateenkaarta ei vielä oo näkyny Vantaan ylläEi nyt mitään sellaista mitä ajattelet. Ilmeisesti ujuttautunut K:n vanhempien luo utelemaan yksityisasioista ja kaulaillut isän kanssa.
Miten joku kehtaa? Aikuinen ihminen?Ei nyt mitään sellaista mitä ajattelet. Ilmeisesti ujuttautunut K:n vanhempien luo utelemaan yksityisasioista ja kaulaillut isän kanssa.
Ei helvetti.Ei nyt mitään sellaista mitä ajattelet. Ilmeisesti ujuttautunut K:n vanhempien luo utelemaan yksityisasioista ja kaulaillut isän kanssa.
Teitkö tämän minkä hahmosi roolissa, kekän vai listagayn?Kävin töräyttämässä kunnon paskat pönttöön. Ei mennyt yhdellä vetämisellä.
Oliskohan taas liioittelua ja värittelyä vaihteeksi. Tämän palstan juoruakkojen touhu on paljon yököttävämpää ja te (samat) myös tekopyhästi juoruatte ja kehittelette omia juttujanne myös toisista faneista. Te vasta säälittäviä olette.Ei nyt mitään sellaista mitä ajattelet. Ilmeisesti ujuttautunut K:n vanhempien luo utelemaan yksityisasioista ja kaulaillut isän kanssa.
Mutta joo, pitäis varmaan mennä takaisin nukkuun, pääsin kotiin vasta jotain kahdelta yöllä. Air Baltic vielä myöhensi tota jatkolentoa, kun odotettiin ihmisiä muilta lennoilta.Ihan kuin minulla pippapää ois jotain rooleja. En tollaisia kirjoittele.
Palstan harhainen tyranni taas vauhdissa. Olet ihan sekaisin. Äläkä kirjoita muiden puolesta! Kaikilla ois paljon helpompaa, kuten itsekin mainitset.Ei niin. Edes shipparit eivät kuvittele enää mitään. Fiilistelevät ystävyyttä ja leikkimielistä poikaystävä läppää. Korkeintaan muutama, jolla on edelleen puurot ja vellit harhaisesti sekaisin. Kaikilla ois paljon helpompi, jos vain voisi hyväksyä todennäköinen kumppani ja hänen läsnäolonsa. Ja se, että K:kin on tärkeä ystävä ja myös hänellä oli perhe mukana. Pitääkö kumppanin ja ystävän muka joka ikinen kerta sulkea toisensa ulkopuolelle?
Mistäs edes tiedät kuka varsinaisesti on ollut aloitteellinen. Ihan hyvin hekin on voineet haluta fiilistellä keikkaa muiden fanien kanssa eikä vain kahdestaan. Turha alkaa täällä arvostelemaan tilanteesta mitään tietämättä. Tietääkseni ovat ystävällisiä ja sosiaalisia ihmisiä ja tietysti pojastaan ylpeitä.Kyllähän J:n vanhempien tulisi saada katsoa rauhassa keikkaa ja viettää muuta vapaata aikaa.
Olen eri, mutta mitäs sinä puolestasi yrität tyrannisoida? Eipä sulla ainakaan tunnu olevan toleranssia sietää erilaisia näkökantoja. Muutenkin taidat ottaa asiat ihan liian tosissaan.Palstan harhainen tyranni taas vauhdissa. Olet ihan sekaisin. Äläkä kirjoita muiden puolesta! Kaikilla ois paljon helpompaa, kuten itsekin mainitset.
Samaa mietin. On voinut olla täysin luonteva tilanne, eikä siinä kenenkään ole välttämättä tarvinnut ujuttautua väkisin viereen.Mistäs edes tiedät kuka varsinaisesti on ollut aloitteellinen. Ihan hyvin hekin on voineet haluta fiilistellä keikkaa muiden fanien kanssa eikä vain kahdestaan. Turha alkaa täällä arvostelemaan tilanteesta mitään tietämättä. Tietääkseni ovat ystävällisiä ja sosiaalisia ihmisiä ja tietysti pojastaan ylpeitä.