V
vierailija
Vieras
Näen kaiken ja olen tosi väsynyt siihen että minua sanotaan noidaksi, olen aavistaja en mikään vi..n noita ne on kpäitä ja alempaa kastia..en ole myöskään hullu..ainoastaan hullujenhuoleella ylilääkitytyt ihmiset tajuavat että tässä maailmassa on kaikki päin v...a