V
vierailija
Vieras
Miten se eroaa Joksuille maksamisesta?No tottakai se on myös rahasta kiinni. Jos esität toisen artistin biisin, korvaukset maksetaan hänelle. Kaikista jälkistriimeistä yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten se eroaa Joksuille maksamisesta?No tottakai se on myös rahasta kiinni. Jos esität toisen artistin biisin, korvaukset maksetaan hänelle. Kaikista jälkistriimeistä yms.
Mä en edes enää ymmärrä, miten tämä on niin vaikea ymmärtääNo tottakai se on myös rahasta kiinni. Jos esität toisen artistin biisin, korvaukset maksetaan hänelle. Kaikista jälkistriimeistä yms.
Koska oot tyhmä vaja kki. Kukaan ei sano, että ilmaista olisi.Mä en edes enää ymmärrä, miten tämä on niin vaikea ymmärtää![]()
No että ei ole tehty sopimusta kuin Joksujen biisien näyttämisestä. Olisi tarvinnut tehdä erillinen sopimus Käärijän ja Deviton biisien näkyvyydestä, koska ne eivät ole Joksujen. Miten vaikea tämä nyt on ymmärtää.Miten se eroaa Joksuille maksamisesta?
Esiintyjällä on tekijänoikeus omaan esitykseensä ja hn on varmasti myös biisinkirjoittaja oman fiittinsä osalta.Eikö se ole Joksujen biisi?
Niin miten se rahassa eroaa Joksuille maksamisesta, oli se kysymys. Jota et tajunnut, koska olet vähän tyhmä.No että ei ole tehty sopimusta kuin Joksujen biisien näyttämisestä. Olisi tarvinnut tehdä erillinen sopimus Käärijän ja Deviton biisien näkyvyydestä, koska ne eivät ole Joksujen. Miten vaikea tämä nyt on ymmärtää.
Esittävät kuitenkin mainoksia eli on osin mainosrahoitteinen. Joku systeemi heillä on tuossa, paljonko niitä mainoksia voi olla ja millaisia.RtvSlo on Slovenian yleisradioyhtiö. Eiköhän siellä rahaa olisi. Juuri skippasivat viisutkin.
Juu. Mistä sen tietää, jos Ccc oli päätetty esittää myös sloveeniyleisölle juuri siksi, että saadaan sitten telkkariin yksi mainostauko. Kun K muutenkin oli kerran maisemissa.Esittävät kuitenkin mainoksia eli on osin mainosrahoitteinen. Joku systeemi heillä on tuossa, paljonko niitä mainoksia voi olla ja millaisia.
No siten, että on sovittu tietty maksu Joksujen biisien esittämisestä ja olisi erikseen täytynyt tehdä sopimus ja maksaa Käärijälle ja Devitolle heidän omien biisien esittämisestä, Feat-biisit on eri asia, koska ne ovat myös Joksujen biisejä.Niin miten se rahassa eroaa Joksuille maksamisesta, oli se kysymys. Jota et tajunnut, koska olet vähän tyhmä.
Varasin bookingin kautta muutama päivä etukäteen, kun hinta halpeni, mitä lähemmäksi matka tuli.Miten tuollainen taksi varataan? Lähinnä mietin sitä aamulentoa palatessa...
Tämä. En ymmärrä miten on niin vaikea ymmärtää tekijänoikeuksia. Mutta tällä palstalla en ihmettele.No siten, että on sovittu tietty maksu Joksujen biisien esittämisestä ja olisi erikseen täytynyt tehdä sopimus ja maksaa Käärijälle ja Devitolle heidän omien biisien esittämisestä, Feat-biisit on eri asia, koska ne ovat myös Joksujen biisejä.
Niin, sitä en olekaan kiistänyt missään kohtaa.Huoh. Ei tietenkään siinä mielessä, etteikö sitä rahaa ehkä olisi ollut, mutta kyllä siinä mielessä, että olisi pitänyt käydä eri neuvottelut yms. ja tätä ei ole haluttu tehdä. Totta helvetissä ei-Joksujen fanikin tajuaa, että kyse on JO-konsertista ja tallenteesta ja tietysti silloin tallenteella/striimissä keskitytään heidän osuuteensa JOSTA ON SOVITTU. Koittakaa te jankkaritkin tajuta, että tämä on ihan alusta asti sovittu JO:n ja tv-yhtiön kanssa.
Huoh. Ei tollasia jättikonsertteja suunnitella tv-esitystä silmällä pitäen. Maksava yleisö ja konsertin oma draamankaari siinä painaa. Halusivat esittää sen CCC:n varmaan ihan just siksi, että Kärtsä on ystävä ja Joksut ovat varmasti kiitollisia siitä, että tämä viisuyhteys ja ystävyys on tuonut heille näkyvyyttä ja uusia faneja varsinkin Suomesta.Juu. Mistä sen tietää, jos Ccc oli päätetty esittää myös sloveeniyleisölle juuri siksi, että saadaan sitten telkkariin yksi mainostauko. Kun K muutenkin oli kerran maisemissa.
Tämä.Etkö osaa lukea? En sanonut, että on sovittu Ccc:stä, vaan että syy ei ole välttämättä raha. Koita nyt jo käsittää.
Ahaa... muistelen, että mitähän se ois voinut olla. Ehkä Bojan puhui jossain välissä jotain pidempään... Hän puhui lähes koko ajan sloveenia, joten ne meni ohi kuitenkin. Mutta setlist fm:n mukaan katsottuna vaikuttaisi siltä, että kaikki biisit on mukana. Tosin en ole vielä jaksanut koko striimiä tarkastaa.Niitä mainoskatkoja oli ainakin neljä usean minuutin kestävää. Viestittelin slovenialaisen kaverin kanssa ohjelman aikana, ja hän laittoi mainoskatkoilla viestiä. Ei siis ollut mainoksia vain K: n ja Deviton aikana vaan jotain muutakin biisiä/puhetta/esitystä on jäänyt näkemättä.
Ai taksin? Oho. Miten siihen voi luottaa?Varasin bookingin kautta muutama päivä etukäteen, kun hinta halpeni, mitä lähemmäksi matka tuli.
Miksi olisi tehty tietty maksu Joksujen kanssa, eikös se maksu ollut nyt sitten isompi heille, kun kaiken aikaa näytettiin heidän biisejään? Jos ois tullut Ccc joksuille ois maksettu sen verran vähemmän.No siten, että on sovittu tietty maksu Joksujen biisien esittämisestä ja olisi erikseen täytynyt tehdä sopimus ja maksaa Käärijälle ja Devitolle heidän omien biisien esittämisestä, Feat-biisit on eri asia, koska ne ovat myös Joksujen biisejä.
Tuskin, käsitin et joku Deviton oma biisi ois kuitenkin jäänyt pois.Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Kysyin tekoälyltä onko Rtvslo varakas, niin vastaus oli ei. Se on kamppaillut jo pitkään taloudellisten vaikeuksien kanssa ja tehnyt tappiollista tulosta. Viime vuosi oli pitkään aikaan ylijäämäinen, mutta rahat menivät aiempien tappioiden ja velkojen paikkailuun. Se toimii siis tiukalla budjetilla ja yrittää nousta vakaammalle pohjalle.RtvSlo on Slovenian yleisradioyhtiö. Eiköhän siellä rahaa olisi. Juuri skippasivat viisutkin.