V
vierailija
Vieras
No koska täällä aina kiusataan ja haukutaan hyviä ihmisiä.
Minusta ihan järkevää keskustelua, ei ole ok tuollainen käyttäytyminen. Vai tarkoititko tätä pässiksi haukkujaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No koska täällä aina kiusataan ja haukutaan hyviä ihmisiä.
Mitä säkin oikein aikuisia ihmisiä kuvittelet opettavasi? Eiköhän ne ole kiertäneet muutakin kuin tahkoa ja tietävät miten julkkiksia kohdellaan. Toki nykyisin on somet yms, mitä ei aiemmin ollut, mutta silti? Jos he ovat jotain kertoneet niin ovat varmaan ok sen kanssa, että kaikki saavat sen tietää.En ollut faneja syyttämässä, vaan et jollain tavalla vanhemmat saisi viestin, ettei kannattaisi olla ihan liian luottavainen ja avautua faneille omista, eikä varsinkaan K:n jutuista. Yleinen jutustelu on tietysti kiva, mutta mitään henkilökohtaisia/perheasioita ei kannattaisi jakaa.
Öööm, missä?Tämä yksi on ainakin levitellyt tietojaan naisasioista ja K:n sijainneista ja lentoaikatuluista.
Silti en oikein ymmärrä, miksi kukaan K:n porukasta ei ois ok sen kanssa, että Ccc ois ollut streamissa.Koska ccc on Käärijän kappale. On eri asia esittää oma kappaleensa, vaikka siinä olisi joku muukin mukana. Tekijänoikeudet menevät kappaleen mukaan. Se kuka omistaa kappaleen tekijänoikeudet on oikeutettu kappaleen esittämisen korvauksiin.
Ts. en ymmärrä sitä, miksi joku täällä koittaa väittää olevansa he ja tietävänsä, että heille se ei ois ollut ok. Et sä siitä tiedä mitään.Silti en oikein ymmärrä, miksi kukaan K:n porukasta ei ois ok sen kanssa, että Ccc ois ollut streamissa.
Ai niin, ne sivut, joilla luulit B:n ja Damonin olevan yhdessä kuuluisan sohvavideon takia, vaikka tarkoituksena oli oikeasti kääntää huomio muualle, koska ensimmäiset huhut S:stä alkoivat ilmestyä (ja se toimiSiitä biisistä kerrottiin, että se oli aihiona olemassa jo ennen Lontooseen menoa, joten ei todellakaan kerro S:sta. Sitä paitsi sellaista epätoivoa ei kirjoiteta suhteesta, josta vähän myöhemmin kirjoitetaan Stephanien kaltainen vitsi. Et selvästikään ole seurannut tapahtumia alusta asti, on monia asioita mitkä puhuu sen puolesta, että se olisi J:stä. Nyt hopi hopi lukemaan kaikki vanhat ketjut keväältä 2024, siellä se biisi on puhki-tulkittu.
Just ollaan kaikki paikanpäällä olleet sanottu, että oli ihan ok, niin miksi se sinusta ei ole ok? Koska oot kade ja sä et ikinä saa jutell keillekään kiinnostaville?Minusta ihan järkevää keskustelua, ei ole ok tuollainen käyttäytyminen. Vai tarkoititko tätä pässiksi haukkujaa?
Höpö höpö.Ai niin, ne sivut, joilla luulit B:n ja Damonin olevan yhdessä kuuluisan sohvavideon takia, vaikka tarkoituksena oli oikeasti kääntää huomio muualle, koska ensimmäiset huhut S:stä alkoivat ilmestyä (ja se toimi)
Kiitos tämä selvitti asian.Koska ccc on Käärijän kappale. On eri asia esittää oma kappaleensa, vaikka siinä olisi joku muukin mukana. Tekijänoikeudet menevät kappaleen mukaan. Se kuka omistaa kappaleen tekijänoikeudet on oikeutettu kappaleen esittämisen korvauksiin.
Ai helvetti sieltähän tuli itse stalkkaajat paikalle.Just ollaan kaikki paikanpäällä olleet sanottu, että oli ihan ok, niin miksi se sinusta ei ole ok? Koska oot kade ja sä et ikinä saa jutell keillekään kiinnostaville?
Koska ei ole ollut sopimusta sen näyttämisestä. TV-yhtiön olisi pitänyt tehdä erillinen sopimus Käärijän kappaleen esittämisestä TV:ssä.Silti en oikein ymmärrä, miksi kukaan K:n porukasta ei ois ok sen kanssa, että Ccc ois ollut streamissa.
Miten niin? Olin paikalla Sloveniassa, näin sen, että vanhemmat juttelee faneille (kentällä, en keikalla) ja kaikki nämä tilanteet näyttivät olevan täysin kosher. Niin on vaikea kuvitella, että tilanteet, joita en nähnyt, olisivat olleet yhtään sen vaikeampia kellekään. Paitsi sulle.Ai helvetti sieltähän tuli itse stalkkaajat paikalle.
Luitko ollenkaan sitä, mihin vastasit?Koska ei ole ollut sopimusta sen näyttämisestä. TV-yhtiön olisi pitänyt tehdä erillinen sopimus Käärijän kappaleen esittämisestä TV:ssä.
Tämä, en ymmärrä miten vaikea tuota on käsittää.Koska ei ole ollut sopimusta sen näyttämisestä. TV-yhtiön olisi pitänyt tehdä erillinen sopimus Käärijän kappaleen esittämisestä TV:ssä.
Ois kyl kiva tietää tämänkin kommentoijan ikä. 17?Ai helvetti sieltähän tuli itse stalkkaajat paikalle.
Mutta tietääköhän he, että nämä jakaa kaikki tiedot.Miten niin? Olin paikalla Sloveniassa, näin sen, että vanhemmat juttelee faneille (kentällä, en keikalla) ja kaikki nämä tilanteet näyttivät olevan täysin kosher. Niin on vaikea kuvitella, että tilanteet, joita en nähnyt, olisivat olleet yhtään sen vaikeampia kellekään. Paitsi sulle.
Oletko minkä ikäinen?Luitko ollenkaan sitä, mihin vastasit?
"en oikein ymmärrä, miksi kukaan K:n porukasta ei ois *ollut ok"Koska ei ole ollut sopimusta sen näyttämisestä. TV-yhtiön olisi pitänyt tehdä erillinen sopimus Käärijän kappaleen esittämisestä TV:ssä.
Eihän ole jaettu? Vai mitä on nyt jaettu? VASTAA!Mutta tietääköhän he, että nämä jakaa kaikki tiedot.
Luitko ollenkaan sitä, mihin vastasit?
Eli sun iässä on jotain vikaa. Arvasin.Oletko minkä ikäinen?
On jaettu aiemmin K:n naistietoja yms. kuten jo aiemmin sanoin. Tämän saman fanin toimesta.Eihän ole jaettu? Vai mitä on nyt jaettu? VASTAA!
Jos on levitellyt täällä, en menis luottamaan et mitään oikeaa tietoa edes on. Tänne kirjoittelee kuka tahansa ja ihan trollaustarkoituksissa.Tämä yksi on ainakin levitellyt tietojaan naisasioista ja K:n sijainneista ja lentoaikatuluista.
Jos on levitellyt täällä, en menis luottamaan et mitään oikeaa tietoa edes on. Tänne kirjoittelee kuka tahansa ja ihan trollaustarkoituksissa.