V
vierailija
Vieras
Kärtsän ruotsi on kyllä.....Sitä ei ole. Kun siltä kysyttiin, hur mår du, se vastaa, että asuu Vantaalla.
Mä rakastan sitä. Ja tuo biisi on ihana, surullinen, mutta niin kaunis.
Mä rakastan sitä. Ja tuo biisi on ihana, surullinen, mutta niin kaunis.