V
vierailija
Vieras
Kakalla on hyvä olla ei rasvat paina, ei rasitu polla, antaudu sinäkin suosiolla ja anna meidän olla kakalla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä perusteella se?Ilmestyykö Tuu mun luo NYT ????!!!
Ok kiva, juu kukkaisuutta ja kanelia ja vaikka mitä näytti olevan, on tosiaan vielä ja näyttää löytyvän myös nettikaupoistakin, vaikka tullut markkinoille jo 2012.Hei, mulla on samaa, Pink Bpuquet! Se on siis pysyny vielä markkinoilla. Vähän sellainen synteettinen mutta sellaiseksi yllättävän hyvä ja uniikki
Älä edes kuvittele sellasta. Ei takuulla.Ilmestyykö Tuu mun luo NYT ????!!!
Itsepäistä haaveilua vaan. Ei varmasti tuu.Millä perusteella se?
Mä istun paraikaa paskalla. Paskatauot on työpäivän suola.Kävin taas kakalla. Vatsa toimii nyt paremmin. Kohta lähden kpvelylenkille. Ehkä ostan jäätelön. Kuuma on sisällä, saisi tulla viileämpi.
Onks toi jokin kiertoilmaisu jollekin tuhmalleOnkohan Kärtsä ja Karim taas vaihdelleet siellä vöitään <3
Miltäköhän Boitsusta tuntuu, kun hän sai tietää J:n olevan lomalla Rodoksella aistillisen brunetin kanssa.Miltäköhän Boitsusta tuntuu, kun Kärtsä vei häneltä Karimin. Boitsu itki vuolaita kyyneliä sen takia lavalla keikan jälkeen.
Menneen kesän hedelmiä jo.Miltäköhän Boitsusta tuntuu, kun hän sai tietää J:n olevan lomalla Rodoksella aistillisen brunetin kanssa.
PS: hölynpölyä, jota luet täällä
![]()
Ei ole.
Mä jouduin mennen tullen, eli myösAi niin, ja tää oli muuten ainoa kenttä, jossa tehtiin aika turha ruumiintarkastus mikä lienee et piti seistä haarat levällään jossakin jutussa läpivalaisu tai metallinpaljastus.
Tsekatkaa kans mun instaTän on pakko olla Aito.