K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karim on IS:n haastiksessa jokunen vuosi sitten sanonut: ”Musta tulee ihan neuroottinen, jos innostun jostain asiasta. Silloin siitä kärsii kaikki muu omasta yksityiselämästäni lähtien.”

Nyt hän on innostunut Kärpystä.
 
Ai niin, ja tää oli muuten ainoa kenttä, jossa tehtiin aika turha ruumiintarkastus mikä lienee et piti seistä haarat levällään jossakin jutussa läpivalaisu tai metallinpaljastus.
Mä jouduin mennen tullen, eli myös Helsingin Vantaan päässä siihen :D
Mietin kyllä, että miksi. Tullessa mulla oli aika pussittavat housut niin ehkä sen takia, ja mennessä muistaakseni muuten vain tosi leveälahkeiset.
En ole aiemmin ikinä joutunut. Ellei sitten niillä ole joku ihmeen ihmisen tunnistusmetodi, vaikka turvatarkastukseen mennään ihan randomeina. Meinaan kun kannoin Lontoossa sellaista vyötä, jossa on sisäpuolella salalokero ja ne älys silloinkin sen tutkia. Se oli tyhjä, on muuten vain hyvä vyö. Jouduinkohan siitä ikuiselle epäilyksen alaiset tyypit -listalle 🫣
 
Ei kukaan artisti yksin mene keikoille😅

Just näin. Kaikilla niillä on joku matkassa joko lähitiimistä tai levy-yhtiöstä. Mä tykkään Jessen roolista Kärtsän rinnalla. Se on ihan oikea maadoittaja, joka pitää aikataulut kasassa, repii ihmisten keskelle jumiutuneen miehen ruotuun, hoitaa käytännön asiat ja on vielä tukenakin, jos tulee joku hätä. Iso peukku Jesselle. Hän on mies paikallaan.
 

Yhteistyössä