V
vierailija
Vieras
Mistä sä tiedät mitä Bojan haluaa ja tarvitsee. Paramamma pahimmillaan.Ei kaunis, mutta ehkä liian kylmä. Tai ainakin se vaikuttaa siltä, ettei siitä saa sellaista söpöilevää ja pehmeää kainaloista, jonka kanssa hassutella. Bojan tarttis just sellaisen, ei mitään muodollista ja virallista ladya.