K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just näin. Kaikilla niillä on joku matkassa joko lähitiimistä tai levy-yhtiöstä. Mä tykkään Jessen roolista Kärtsän rinnalla. Se on ihan oikea maadoittaja, joka pitää aikataulut kasassa, repii ihmisten keskelle jumiutuneen miehen ruotuun, hoitaa käytännön asiat ja on vielä tukenakin, jos tulee joku hätä. Iso peukku Jesselle. Hän on mies paikallaan.
Koittakaa nyt silti tajuta, että Kärtsä on ihan aikuinen mies, joka ei tarvitse holhoajaa. Näissä palstamummojen jutuissa on aina se sävy, että K olis jotenkin tyhmä tai jälkeenjäänyt tyyppi, joka ei selviä mistään ilman apua. Tietenkin kaikilla artisteilla on tiimi ympärillä ja jokaisella on oma roolinsa ja tehtävänsä. Se on TÄYSIN NORMAALIA eli tarkoitus on vapauttaa artisti siihen omaan työhönsä eli että pääsee keskittymään esiintymiseen, mediajuttuihin ja fanien kohtaamiseen ja musiikin tekemiseen.
 
Koittakaa nyt silti tajuta, että Kärtsä on ihan aikuinen mies, joka ei tarvitse holhoajaa. Näissä palstamummojen jutuissa on aina se sävy, että K olis jotenkin tyhmä tai jälkeenjäänyt tyyppi, joka ei selviä mistään ilman apua. Tietenkin kaikilla artisteilla on tiimi ympärillä ja jokaisella on oma roolinsa ja tehtävänsä. Se on TÄYSIN NORMAALIA eli tarkoitus on vapauttaa artisti siihen omaan työhönsä eli että pääsee keskittymään esiintymiseen, mediajuttuihin ja fanien kohtaamiseen ja musiikin tekemiseen.

Niin, ja Jesse on juuri sitä varten Kärtsän matkassa esim. kiertueilla. Ei holhoamassa vaan pitämässä langat käsissään ja aikataulut kuosissa. Miksi lukea rivien välistä sellaista, jota sinne ei ole kirjoitettu, ja miksi mummotella ihmisiä tietämättä heistä yhtään mitään?

Jokainen meistä on ihan yhtä arvokas tai arvoton kirjoittajana - ihan miten kukin asian tulkitsee. Minulle kaikkien mielipiteet ovat yhtä arvokkaita.
 
Niin, ja Jesse on juuri sitä varten Kärtsän matkassa esim. kiertueilla. Ei holhoamassa vaan pitämässä langat käsissään ja aikataulut kuosissa. Miksi lukea rivien välistä sellaista, jota sinne ei ole kirjoitettu, ja miksi mummotella ihmisiä tietämättä heistä yhtään mitään?

Jokainen meistä on ihan yhtä arvokas tai arvoton kirjoittajana - ihan miten kukin asian tulkitsee. Minulle kaikkien mielipiteet ovat yhtä arvokkaita.
No mitä tääkin sitten on "tukenakin, jos tulee joku hätä". Just sitä samaa lässytystä, jota on harrastettu jo Vauvalta asti. Noissa jutuissa on kyllä piilevänä se ajatus, että K on hömelö "touhutonttu" ja tarvitsee jonkun aina ohjastamaan.

Mummottelu on tämän palstan tyyli, se on tarttunut ja takuulla jokainen on saanut siitä osansa.
 
No mitä tääkin sitten on "tukenakin, jos tulee joku hätä". Just sitä samaa lässytystä, jota on harrastettu jo Vauvalta asti. Noissa jutuissa on kyllä piilevänä se ajatus, että K on hömelö "touhutonttu" ja tarvitsee jonkun aina ohjastamaan.

Mummottelu on tämän palstan tyyli, se on tarttunut ja takuulla jokainen on saanut siitä osansa.
On se nyt herkkää, oi että.
 
Koittakaa nyt silti tajuta, että Kärtsä on ihan aikuinen mies, joka ei tarvitse holhoajaa. Näissä palstamummojen jutuissa on aina se sävy, että K olis jotenkin tyhmä tai jälkeenjäänyt tyyppi, joka ei selviä mistään ilman apua. Tietenkin kaikilla artisteilla on tiimi ympärillä ja jokaisella on oma roolinsa ja tehtävänsä. Se on TÄYSIN NORMAALIA eli tarkoitus on vapauttaa artisti siihen omaan työhönsä eli että pääsee keskittymään esiintymiseen, mediajuttuihin ja fanien kohtaamiseen ja musiikin tekemiseen.
Luonnollista haluta lähelleen sellainen ihminen, josta pitää, kun on isoja asioita. Se tuo rauhaa ja rentoutta!
 

Yhteistyössä