V
vierailija
Vieras
Mitä yrität sössöttää, ei sun tekstistä saa mitään selvää. Kannattaa vähentää kaljan juomista, selvästi olet ottanut ainakin 24 tölkkiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä yrität sössöttää, ei sun tekstistä saa mitään selvää. Kannattaa vähentää kaljan juomista, selvästi olet ottanut ainakin 24 tölkkiä.
Ei kenenkään tarvitse lämmetä kellekään. Hienoa, että tuolla kuluttavalla alalla löytää aikuisemmalla iällä ihmisen, jonka kanssa työntekö ja kiertäminen sujuu ja on hauskempaa.Alan pikkuhiljaa lämmetä tällä toiselle K.
Eri, mutta en. Poikapolo on selvästikin hukassaHaluatko kunnioittaa sitä, että B on kenen kanssa haluaa?
Taitaa hukassa olla ainoastaan palstamammat ja mummot, jotka haluaa ohjata itselleen tuntemattomien artistien elämää ja valintoja.Eri, mutta en. Poikapolo on selvästikin hukassa
Mä en vaan totu siihen, että mummo on täällä haukkumasana.Kyseinen mummo on juonut tänään 24 tölkkiä kaljaa.
Joskus häiritsi minuakin, mutta nyt mummottelen itsekin sujuvasti. Tajusin, että kompostikontekstissa mummo (tai palstamamma) tarkoittaa vain toista palstakirjoittajaa sukupuolesta tai iästä riippumatta. Varsinainen viesti sitten määrittää mummottelun loukkaavuuden asteen. Joskus se on sanana ihan perusneutraali joskus vttuileva. Suurin osa kirjoittelijoista on täällä pelkästään trollaamassa, joten oikeita mummoja näillä jutuilla ei loukata.Mä en vaan totu siihen, että mummo on täällä haukkumasana.
Yhä vaan lämpenen enemmän. Toivottavasti pysyy mukana pitkään.Ei kenenkään tarvitse lämmetä kellekään. Hienoa, että tuolla kuluttavalla alalla löytää aikuisemmalla iällä ihmisen, jonka kanssa työntekö ja kiertäminen sujuu ja on hauskempaa.
Må oon jo niin lämmin, ettei asteikko riitä!!!!!Yhä vaan lämpenen enemmän. Toivottavasti pysyy mukana pitkään.