K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lälläslää kaikki BL inhoajat! ❤️
Jere myös varmaan suunnittelee uran laajentamista tuonne päin, että vois viettää enemmän aikaa rakkaansa kanssa, Boitsun siis 🩷🩷🩷
Jerellä on enemmän yhteistä BL:n kanssa kuin Boitsun, niin musiikillisesti kuin muutenkin. Jos tästä nyt väkisin haluat vääntää kilpailuaseman BL:n ja Bojanin välille.
 
Mee katsomaan sitten 70-luvun taide-elokuvia, jos noin käy voimille. Ei ne leikkaukset ole läheskään niin nopeita mitä nykyään näkee monilla muilla. Mikkeä on myös ihan turha haukkua. On aina ollut ihan hyvä keikkakuvaaja ja on vain entisestään kehittynyt. Kannattaa verrata monen muun suomalaisen artistin keikkakuvaajan kuviin, aika tylsiä ja toisteisia otoksia on monella instat täynnä
Mikke on kyllä kehittyny lähiotoksissa 100%. Ihan eri meininki. Kärtsä ei enää näytä sen kuvissa Huoneistokeskuksen beigeltä sohvalta 😆
 
Mikke on kyllä kehittyny lähiotoksissa 100%. Ihan eri meininki. Kärtsä ei enää näytä sen kuvissa Huoneistokeskuksen beigeltä sohvalta 😆
On se Mikke ennenkin osannut ottaa sellaisia kuvia. Mikken kuvia on ne klassiset keltaisen kauden paidattomat kuvat jossain hylätyssä talossa tms. Esim. sormet suussa jne. Ehkä oli jopa sovittu tyylistä K:n kanssa ja nyt on taas eri kausi.
 

Kuumimmat

Yhteistyössä