V
vierailija
Vieras
Eikö sen pitänyt olla yleistä puhekieltä eikä vajaaälyisen kirjoitustyyli?Minun kirjoitustyyliä siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö sen pitänyt olla yleistä puhekieltä eikä vajaaälyisen kirjoitustyyli?Minun kirjoitustyyliä siis.
Niinpä. Varmaan iltarunkuttelee mielikuvalleen itsestään suurena K:n suojelijana.Ja sinäkin hullu jauhat niistä täällä![]()
Ootko oppinut uuden sanan? Käytät sitä kyllä väärin.No onhan se nyt vähän isompi ilmoitus kuin denssimerkin vaihtaminen jos "istuttaa' porukat alas...Älä sä siinä mikromanageroi
Tussimummon veetilarppaus vaan kiihtyy.Niinpä. Varmaan iltarunkuttelee mielikuvalleen itsestään suurena K:n suojelijana.
Tämä. Jos naiset tekee tätä toisilleen, se on ihan normaalia naisten bondailua. Kärtsä nyt vaan on tollanen omana itsenään ja lavahahmonaan. Voi sitä ihastella miesten kauneutta ihan heteronakin. Annetaan ihmisten pitää suuntautumisensa omana asianaan eikä aleta spekuloimaan. Ainoa mitä tiedetään on se, että hänen kumppaninsa ovat olleet naisia ja todennäköisesti siis on hetero. Ei tätä tarvii sen kummemmin miettiä. Kärtsä tekee lavalla sitä omaa showtaan ja on mitä on siinä roolissa.
Niin josson aidolla mielellä kirjoitettu, eikä toisen esittämistä pilkkaamiseksi.Eikö sen pitänyt olla yleistä puhekieltä eikä vajaaälyisen kirjoitustyyli?
Ei ole kyllä taidettu luulla.
Persoona on erotettava ihmisestä. Monet täällä luultavasti luulivat myös Måneskinin Damiano Davidia homoseksuaaliksi hänen lavakäytöksensä perusteella.