Nämä avautumiset on aina vähän kaksipiippuisia juttuja. Jos on kärhämää muiden fanien kanssa, miksi ei selvitä asiaa näiden kanssa tai jos se on mahdotonta, vaihtaa vain uuteen fanitukseen. Miksi pitää raahata artisti mukaan näihin juttuihin? Tavallaan se "kuka on paras fani"-kilpailu tuli juuri esille, kun varmastihan se paras fani (ainakin fanien kannalta) on se, joka saa kerjättyä artistilta eniten huomiota. Toisin sanoen, avautumisellaan hän sai tehtyä itsestä sen parhaimman ja näytettyä kerralla muille, kenen mukaan pompitaan.
Artisin kannaltahan se paras fani on sellainen, joka käy keikkoilla, ostaa merchiä ja kuuntelee kappaleita mahdollisimman paljon. Tällaiset kilpailuasetelmat tekevät artisitille vain haittaa, kun aina siellä eturivissä on samat naamat ja tulee tunne, ettei pysty antamaan muille faneille tarpeeksi, kun nämä eturivin tyypit vievät aina kaikki mahdollisuudet. Tästähän K on myös puhunut haastatteluissaan, vaikkakaan ei ole suoraan ottanut tätä eturiviä puheeksi. Keikoillaan hän kuitenkin aika usein on kommentoinut, miten on kiva nähdä uusia naamoja.