K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo tainnu iskeä todellisuus ettei olekaan se paras fani.
Millälailla paras fani? Mä en käsitä al-kuun-kaan mitään tällaista hyvä fani - huono fani (LOL, siis mikä!?) -ajattelua!
Ei ole olemassa asiaa ”hyvä” tai ”huono” fani, toi on jotain 5-vuotiaiden tasolla elävien lapsellisten imbesillien mietintää.
Fanituksen tarkoitus on tuoda itselle hyvää mieltä ja iloa, joten eri fanien kokemuksia ei edes voi vertailla. Paras fani on varmaan sit se, joka nauttii eniten, miten ihmeessä sitä voi mitata!?
 
Noh noh, onpa ollut hänen puolellaan ennenkin.
Huoh. Luuletko, että K on perillä näistä kaikista draamoista. Miksi pitäisi. Sitä paitsi tossa kommentissa ei kyllä ottanut kantaa tän fanin puolesta vaan ihan yleisesti sanoi, että kaikki on tasaveroisia ja kaikkien pitäisi käyttäytyä. Naurettavaa odottaa, että artistit alkaisi huolehtia faniensa käyttäytymisestä ja pitämään kirjaa yksittäistapauksista.
 
Millälailla paras fani? Mä en käsitä al-kuun-kaan mitään tällaista hyvä fani - huono fani (LOL, siis mikä!?) -ajattelua!
Ei ole olemassa asiaa ”hyvä” tai ”huono” fani, toi on jotain 5-vuotiaiden tasolla elävien lapsellisten imbesillien mietintää.
Fanituksen tarkoitus on tuoda itselle hyvää mieltä ja iloa, joten eri fanien kokemuksia ei edes voi vertailla. Paras fani on varmaan sit se, joka nauttii eniten, miten ihmeessä sitä voi mitata!?
Antakaas jo olla.
 
Huoh. Luuletko, että K on perillä näistä kaikista draamoista. Miksi pitäisi. Sitä paitsi tossa kommentissa ei kyllä ottanut kantaa tän fanin puolesta vaan ihan yleisesti sanoi, että kaikki on tasaveroisia ja kaikkien pitäisi käyttäytyä. Naurettavaa odottaa, että artistit alkaisi huolehtia faniensa käyttäytymisestä ja pitämään kirjaa yksittäistapauksista.
En niin sanonutkaan, mutta ihme loukkaantumista ja mollamista jostain K:n vastaamisesta, tietenkään ei pelkää vastata jollekin fanille. Asioilla on aina useampi puoli ja näitä superfanin tuntemuksia kyllä puolsi tuolla muutkin, plus menee hiukan yli toi jodelinkin maalittaminen, vaikka nimeä ei mainittaiskaan.
 
Millälailla paras fani? Mä en käsitä al-kuun-kaan mitään tällaista hyvä fani - huono fani (LOL, siis mikä!?) -ajattelua!
Ei ole olemassa asiaa ”hyvä” tai ”huono” fani, toi on jotain 5-vuotiaiden tasolla elävien lapsellisten imbesillien mietintää.
Fanituksen tarkoitus on tuoda itselle hyvää mieltä ja iloa, joten eri fanien kokemuksia ei edes voi vertailla. Paras fani on varmaan sit se, joka nauttii eniten, miten ihmeessä sitä voi mitata!?
Kuka saa eniten huomiota ja yhteiskuvia ja vastauksia jne.
 
Nämä avautumiset on aina vähän kaksipiippuisia juttuja. Jos on kärhämää muiden fanien kanssa, miksi ei selvitä asiaa näiden kanssa tai jos se on mahdotonta, vaihtaa vain uuteen fanitukseen. Miksi pitää raahata artisti mukaan näihin juttuihin? Tavallaan se "kuka on paras fani"-kilpailu tuli juuri esille, kun varmastihan se paras fani (ainakin fanien kannalta) on se, joka saa kerjättyä artistilta eniten huomiota. Toisin sanoen, avautumisellaan hän sai tehtyä itsestä sen parhaimman ja näytettyä kerralla muille, kenen mukaan pompitaan.
Artisin kannaltahan se paras fani on sellainen, joka käy keikkoilla, ostaa merchiä ja kuuntelee kappaleita mahdollisimman paljon. Tällaiset kilpailuasetelmat tekevät artisitille vain haittaa, kun aina siellä eturivissä on samat naamat ja tulee tunne, ettei pysty antamaan muille faneille tarpeeksi, kun nämä eturivin tyypit vievät aina kaikki mahdollisuudet. Tästähän K on myös puhunut haastatteluissaan, vaikkakaan ei ole suoraan ottanut tätä eturiviä puheeksi. Keikoillaan hän kuitenkin aika usein on kommentoinut, miten on kiva nähdä uusia naamoja.
 
Olipa kiva käydä tänään kylpylän pukkarissa katsomassa naisten paljaita tisuja ja peppuja. Pukeuduin naiseksi ja menin naisten puolelle. Saunassa pari daamia sanoi mulle, että hyi stana mene ukko muualle täältä naisten puolelta. Minä poika otin lauteilla vain leveämmän haara-asennon ja kerroin, että nimeni on Marjatta ja pyysin daameja heittämään lisää löylyä.
 
Olipa kiva käydä tänään kylpylän pukkarissa katsomassa naisten paljaita tisuja ja peppuja. Pukeuduin naiseksi ja menin naisten puolelle. Saunassa pari daamia sanoi mulle, että hyi stana mene ukko muualle täältä naisten puolelta. Minä poika otin lauteilla vain leveämmän haara-asennon ja kerroin, että nimeni on Marjatta ja pyysin daameja heittämään lisää löylyä.
❤️
 
Nämä avautumiset on aina vähän kaksipiippuisia juttuja. Jos on kärhämää muiden fanien kanssa, miksi ei selvitä asiaa näiden kanssa tai jos se on mahdotonta, vaihtaa vain uuteen fanitukseen. Miksi pitää raahata artisti mukaan näihin juttuihin? Tavallaan se "kuka on paras fani"-kilpailu tuli juuri esille, kun varmastihan se paras fani (ainakin fanien kannalta) on se, joka saa kerjättyä artistilta eniten huomiota. Toisin sanoen, avautumisellaan hän sai tehtyä itsestä sen parhaimman ja näytettyä kerralla muille, kenen mukaan pompitaan.
Artisin kannaltahan se paras fani on sellainen, joka käy keikkoilla, ostaa merchiä ja kuuntelee kappaleita mahdollisimman paljon. Tällaiset kilpailuasetelmat tekevät artisitille vain haittaa, kun aina siellä eturivissä on samat naamat ja tulee tunne, ettei pysty antamaan muille faneille tarpeeksi, kun nämä eturivin tyypit vievät aina kaikki mahdollisuudet. Tästähän K on myös puhunut haastatteluissaan, vaikkakaan ei ole suoraan ottanut tätä eturiviä puheeksi. Keikoillaan hän kuitenkin aika usein on kommentoinut, miten on kiva nähdä uusia naamoja.
Juuri tämä!

Jotenkin ton avautumisen olisi voinut ymmärtää, että hän kokee tulleensa huonosti kohdelluksi (vaikka muiden kokemukset ovat hänen kohdelleen muita huonosti). Mutta tuo tägäily paljasti sen, että huomiota tässä vaan haettiin. Että kuinka paljon parempi hän on kun itse K häntä puolustaa.
 
Tässä on hyvä postaus Karnevaalien säätilanteesta, jos se oli jollekin vielä epäselvä
 

Yhteistyössä