V
vierailija
Vieras
Herranjestas mitä ikärasisteja täällä pyörii. Mummot haukkuu nuoria kakaroiksi, joilla ei saisi olla mitään ihanaa. Ja eivät saisi fanittaa, käydä keikoilla ja nauttia elämästä.
Niinkö? Minä olen tulkinnut tämän keskustelun niin, että kuusikymppisten ei pitäisi enää raahautua keikoille, eikä ainakaan fanittaa Frederikiä tai Dannya nuorempia laulajia. Kärtsässä kaikkein parasta on just se, että sen faneiksi sopivat kaikki vauvasta vaariin, ja se myös näkyy keikoilla. Harmi, että nämä fanituksen etuoikeudekseen kokevat +- 20-vuotiaat kokevat vanhemmat uhakseen. Ja hienoa, että Kärtsä osaa arvostaa kaikenikäisiä faneja, eikä lokeroi heitä iän perusteella.