K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt oli teennäistä ja mautonta, kas kun Joost on suostunut tollaiseen, ja hassun hauskat K:n vaatteet, onneks ei silloin tunkenut mukaan ku itse keikalla olin.
Taas nää sun tunkemiset. Kärtsä on siellä siksi, että Joost on pyytänyt, koska arvostaa ja rakastaa häntä. Joostilla on ihan tuota samaa pelleilyä muutenkin ja mahanpullistelijaukkoja useampikin välillä lavalla ja somessa.
 
Oli kyl ihana, miten kannusti Joostia alusta asti ja lobbasi viisuihin. Tais olla heti silloin ekalla tapaamisella instant chemistry. Näkeekö näitä vielä jostain?
Se pieni pätkä Kuumaan tapahtumasta kertoi jo paljon Joostin ja Jeren välisestä kemiasta, se on jotakin maagista. Ei siinä mitään, onhan Jerellä sitä kemiaa todella monen muunkin kanssa. Itse kuulun team Kärppä&J-hot, mutta eniten tykkään Kärpästä yksinään.
 
Eipä ole tainnut mitään julkisesti kertoa. Linkkaapa johonkin missä näin sanoo. Jos jotain epämääräistä höpisee lavalla ja fanit tekee siitä omia päätelmiään, se ei ole mitään julkista kertomista.

Tietenkin hän on erilainen persoona ja tekee erilaista musiikkia. On makuasia kummasta pitää enemmän.
Ei ole kertonut tosiaan mihkään suuntaan, on jonkun omia tulkintoja nytten. Muuten samaa mieltä aiemmin kirjoittaneen kanssa Joostin musiikin paremmuudesta, enimpien biisien osalta.
 
Se pieni pätkä Kuumaan tapahtumasta kertoi jo paljon Joostin ja Jeren välisestä kemiasta, se on jotakin maagista. Ei siinä mitään, onhan Jerellä sitä kemiaa todella monen muunkin kanssa. Itse kuulun team Kärppä&J-hot, mutta eniten tykkään Kärpästä yksinään.
Lisään sen verran, etten jaksa näitä vääntöjä siitä, kuka on tärkein kenellekin ja kenen kanssa on eniten kemiaa jne.
 
Eli sinä, tosta saa aika ”oudon” fanin kuvan, tollainen hyvin nuori J:n kuolaaja tosin, tääkin levittämässä vihaa siten superia fania kohtaan (vain mielipiteen takia)
Mielipiteen takia? Se tyyppi tönii ja tunkee muiden eteen keikoilla. Ja kun hänelle huomautetaan asiasta ei kyetä edes reflektoimaan omaa käytöstä vaan itketään kiusaamista. En ymmärrä miksi sinä puolustat häntä kun et selvästi ole hänen käytöstään keikoilla edes todistanut.
 
Kuka muu kuin B-pakottaja on väittänyt kenenkään olevan toista tärkeämpi? Ihan Joostin ja Käärijän ihanasta yhteydestä on puhuttu.
Näille parille tyypille täällä Bojan on tärkein ja suoraan sanottuna pakkomielle, siksi he haluavat kuvitella et Bojan on tärkein myös muille. Eivät he osaa katsoa näitä asioita objektiivisesti. Sen lisäksi on nämä pari trollia.😂
 
Ainakin kuuntelijoita on reilusti enemmän kuin K:lla eli Joostilla 3,5 milj./kk Spotifyssä, pärjää varmaan vaikka just sinä et tykkäisikään. Tommylläkin 2,5 milj. ja täällä joidenkin mollaamalla Basshunterilla 5 milj.
Kuuntelijaluvut nousee ja laskee sen mukaan miten artisti on just sillä hetkellä pinnalla, ennen kaikkea onko äsken julkaistu uutta musiikkia ja lähteekö se lentoon ja pääsee soittolistoille. Isot esiintymiset ja kiertueet ja niihin liittyvät mediajutut nostaa kuuntelijalukuja. Kärtsällä on oli vielä pari viikkoa sitten melkein 3 miljoonaa kuuntelijaa, koska oli sitä uutta musaa, mediahuomiota ja isoja TÄRKEITÄ keikkoja, kuten Veikkaus Areena.
Joost tekee älyttömästi sivuprojekteja ja collabeja kaikenlaisten aika pientenkin artistien kanssa (on siis fiittinä) ja sillä tavoin myös kerää näitä kuuntelijoita itselleen ja omillekin biiseillen.
 
Mielipiteen takia? Se tyyppi tönii ja tunkee muiden eteen keikoilla. Ja kun hänelle huomautetaan asiasta ei kyetä edes reflektoimaan omaa käytöstä vaan itketään kiusaamista. En ymmärrä miksi sinä puolustat häntä kun et selvästi ole hänen käytöstään keikoilla edes todistanut.
Joopa joo, ihan kuin nämä muut eturiviin pyrkijät ei tekis, samaa käytöstä ollut silloinkin ku kys. ihminen ei ole ollut paikalla edes, asiatonta myös nostaa tunnistettavasti yksityistä ihmistä tollain esiin, todellakin uskon kokemuksen että on kiusattu keikoilla ja netissäkin.
 
Kuuntelijaluvut nousee ja laskee sen mukaan miten artisti on just sillä hetkellä pinnalla, ennen kaikkea onko äsken julkaistu uutta musiikkia ja lähteekö se lentoon ja pääsee soittolistoille. Isot esiintymiset ja kiertueet ja niihin liittyvät mediajutut nostaa kuuntelijalukuja. Kärtsällä on oli vielä pari viikkoa sitten melkein 3 miljoonaa kuuntelijaa, koska oli sitä uutta musaa, mediahuomiota ja isoja TÄRKEITÄ keikkoja, kuten Veikkaus Areena.
Joost tekee älyttömästi sivuprojekteja ja collabeja kaikenlaisten aika pientenkin artistien kanssa (on siis fiittinä) ja sillä tavoin myös kerää näitä kuuntelijoita itselleen ja omillekin biiseillen.
Ihmeellistä vähättelyä, ja K:n kuuntelijoihin nyt vaikutti siinä kohtaa muutenkin vielä viisukausi. Eiköhän pääsyy ole Joostin musiikin helpommin lähestyttävyys isommalle osalle sit kuitenkin.
 

Yhteistyössä