V
vierailija
Vieras
Ei todellakaan ole, siis indietyylinen ainakaan, ja Joost osaa laulaa, eikä vain huuda.K on myös omalla tavallaan indie ja varsinkin luova.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei todellakaan ole, siis indietyylinen ainakaan, ja Joost osaa laulaa, eikä vain huuda.K on myös omalla tavallaan indie ja varsinkin luova.
Mitä vähättelyä tuossa on. Sama koskee kaikkia artisteja. Tommylla esim oli ennen viisuja max joku miljoona kk-kuuntelijaa. Joostin musikki noin yleisesti ottaen ei kyllä ole helposti lähestyttävää. Oot varmaan kuunnellut vain niitä kymmentä kuunnelluinta, jossa on nää helpot biisit. Joostin musiikki on siinä mielessä helpommin lähestyttävää, koska hänellä on useita englanninkielisiä biisejä ja monessa laulaa osan englanniksi. Joostin ura oli nosteessa jo ennen viisuja ja oli isoja collabeja. Ei mikään ihme, et hän on pystynyt hyödyntämään viisunostetta enemmän.Ihmeellistä vähättelyä, ja K:n kuuntelijoihin nyt vaikutti siinä kohtaa muutenkin vielä viisukausi. Eiköhän pääsyy ole Joostin musiikin helpommin lähestyttävyys isommalle osalle sit kuitenkin.
Tämä kertaaMä en tuu kyllä koskaan ymmärtämään näitä tossareita kun he eivät edes pidä Kärtsästä, mutta heillä on silti pakkomielle parittaa häntä Boitsulle![]()
Ja pakonomaista seuraamista kaikista naisista lähtien, outoa.Mä en tuu kyllä koskaan ymmärtämään näitä tossareita kun he eivät edes pidä Kärtsästä, mutta heillä on silti pakkomielle parittaa häntä Boitsulle![]()
Kerroin jo millä keikalla oon Suomessa ollut.Niin eli kuinka monella Joostin keikalla olet ollut ja kauanko olet seurannut Joostia ja kuinka aktiivisesti? Heität ihan nollatason tiedoilla näitä mielipiteitäsi.
Mistä ihmeen naisista, sellaiset ei kyllä kiinnosta yhtään pätkää, eikä nää teiän kuvitellut yhdistämiset jonkun yhden Seiska-kuvan perusteella.Ja pakonomaista seuraamista kaikista naisista lähtien, outoa.
Miksi paritat K:ta B:lle, kun tunnut vaan löytävän vikoja K:sta?Ei todellakaan ole, siis indietyylinen ainakaan, ja Joost osaa laulaa, eikä vain huuda.
Ei ole kyllä minunkaan mielestäni olluit aiemmin pohdintaa siitä, että jos K ajattelikin sen viestin menevän vain Bojanille.Täysin samankaltainen.Ei hitto. Ehkä puuttui että niin sanat, mut muuten identtinen.
Eli olet nähnyt Joostin vain kerran, etkä seuraa hänen uraansa tai tekemisiään. Eli nollatason mielipiteet sulla.Kerroin jo millä keikalla oon Suomessa ollut.
Joku pakko-oireinen häiriö täytyy olla, että seuraa noin tiiviisti vihaamansa artistin lähipiiriä ja kaikkia uusia ihmisiä, jotka häneen liittyy.Ja pakonomaista seuraamista kaikista naisista lähtien, outoa.
Omaa pippapäistä kuvitelmaasi tämä, eikä sitä kuvaa tietenkään tule ku sellaista ei ole olemassa.Joo parempi ettet linkkaa yhtään ketään, kekä ja aito alkavat vainoamaan näitäkin.
Keitä olen vainonnut, laitapas tähän joku?Joo parempi ettet linkkaa yhtään ketään, kekä ja aito alkavat vainoamaan näitäkin.
Oot Bojere päissäsi unohtanut puolet jutuista ja toistelet kaikkea vanhaa.Ei ole kyllä minunkaan mielestäni olluit aiemmin pohdintaa siitä, että jos K ajattelikin sen viestin menevän vain Bojanille.
Miten se sinua edes liikuttaa? Keskity omiin mielenkiinnon kohteisiin vai oletko muodostanut pakkomielteen K:sta? Ja hänen naisistaan?Mistä ihmeen naisista, sellaiset ei kyllä kiinnosta yhtään pätkää, eikä nää teiän kuvitellut yhdistämiset jonkun yhden Seiska-kuvan perusteella.
Esim. Bojania ja kyllä sun tivaamiseet on muiden kirjoittelijoiden vainoamista. Et osaa lopettaa ajoissa. -se eriKeitä olen vainonnut, laitapas tähän joku?
Aito
Oli miten oli, niin kenenkään täyspäisen ei tarvitse pohtia tollastaEi ole kyllä minunkaan mielestäni olluit aiemmin pohdintaa siitä, että jos K ajattelikin sen viestin menevän vain Bojanille.
Keka ja aito taas samanaikaisesti puolustelemasaa huonoa käytöstään![]()
Oli miten oli, niin kenenkään täyspäisen ei tarvitse pohtia tollasta
Juu mutta et selvästi ymmärrä sen toimintaperiaatteista yhtään mitään.Ihan päivittäin käytän.
Nyt alkoi taas pippapäät lentelemään.Keka ja aito taas samanaikaisesti puolustelemasaa huonoa käytöstään![]()
Ei ne kuuntelijaluvut vaikuta tonne pääsyyn. Basshunter se vasta onkin esimerkki tyypistä, joka on ratsastanut yhden biisin maineella koko uransa. Taitaa syy olla se, että biisin julkaisusta tuli 20 vuotta. Se ei kuitenkaan pelkästään olis riittänyt, vaan nyt on uusi biisi KÄRTSÄN kanssa ja KÄRTSÄ on erittäin suosittu Ruotsissa ihan itsenään myös. Plus oli tiedossa, että K osaa vetää livenä. Ei siitä ole kuin reilu vuosi kun esiintyi Melloissa.Todellakin olis viidellä miljoonalla kuuntelijallaan, K:lla taas ei mitään muuta omaa kytköstä Ruotsiin se nyt on sama kenen tekijätiimistä YHTEISbiisi on.
Nyt puhuttiinkin musiikista, ja oonhan mennytkin tapahtumiin missä heidän yhteisiä juttujaan on ollut, plus Tampereen K:n ilmaisminikeikalle ihan vapaaehtoisesti, koska vaan päätin extemporee mennä (ja se olikin ihan kiva ku pääsi tosi eteen vs. Bölö, josta en oikein tykännyt) mutta sittenkin K mennyt ehkä enemmän epäaitoon suuntaan ja just biisit huutolaulua, ja ei tollainen teennäinen juttu ei ois napannut edes Bojanin kanssa (ennen kaikkea lapsellista)Miksi paritat K:ta B:lle, kun tunnut vaan löytävän vikoja K:sta?Vai Oisko se mikkimiekkailu ollut hauskaa, jos se ois ollut sulle niin ihkua BoJereä.
![]()
Niin sinä, ei yllä pinkein lasein katsovalta K-fanilta.Ei ne kuuntelijaluvut vaikuta tonne pääsyyn. Basshunter se vasta onkin esimerkki tyypistä, joka on ratsastanut yhden biisin maineella koko uransa. Taitaa syy olla se, että biisin julkaisusta tuli 20 vuotta. Se ei kuitenkaan pelkästään olis riittänyt, vaan nyt on uusi biisi KÄRTSÄN kanssa ja KÄRTSÄ on erittäin suosittu Ruotsissa ihan itsenään myös. Plus oli tiedossa, että K osaa vetää livenä. Ei siitä ole kuin reilu vuosi kun esiintyi Melloissa.
Luoja miten tyhmä joku vänkääjä voi olla.
Voi idariparkaa. IHAN MUUALLAKIN JA JOOST-FANEJA PÄÄASIASSA.Yhteisfaneja ne on kaikki mitä kommentit ite oon nähnyt, vaikka nyt joku Corrie tai tämä Aura esim.