K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua huvitti kun Joker out subs Anja kommentoi X:ssä, että sai Karnevaalikengistään pesemällä puhtaammat kuin ennen Karnevaaleja.
Niin mä sain omistani puhtaammat kuin vuoden 2024 Slovenia-reissun jälkeen ne olivat tähän asti : D
Kun ne silloinkin kuraantuivat rotko-joenuoma-rinne-retkellä, ja hotelli pesi ne, niin niihin jäi sellainen hienon hieno ruskea sävy paikkapaikoin. Mutta annoin sen olla.

Kun nyt pesin reissun jälkeen itse kenkäni, niin kaikki oranssi / ruskea väri katosi kyllä 😁
Pitäisikö vähän itkeä tirauttaa harmista? 🥲😄😁
Tää olin minä.
 
Nämä kirjoittajien arvailut on kyllä typerisitä jutuista typerimpiä. Mun kirjoituksia on tämänkin ketjun historian aikana väitetty milloin kenenkin jutuiksi ja aina on mennyt pieleen. Huvittavaa.
Totta, minua on luultu ficcikirjailijaksi tai et oisin muka joku hänen esittämä hahmo, ennenkaikkea lapsellista, varsinkin ku aika erilainen kirjoitustyyli vielä.
 
Ihan pohdintaa...miten joku Seiskan "suhdejuoru" voisi "vahingoittaa" villiä sinkkumiestä. Eikö ne ongelmat yleensä koidu jossain kulissiavioliitossa eläjille/poliitikoille? Huhhuhahhaahhahuhhahei!
 
Ihan pohdintaa...miten joku Seiskan "suhdejuoru" voisi "vahingoittaa" villiä sinkkumiestä. Eikö ne ongelmat yleensä koidu jossain kulissiavioliitossa eläjille/poliitikoille? Huhhuhahhaahhahuhhahei!
Vahingoittaa voi kaiketi tulla siinä tapauksessa kyseeseen et on uusi suhde meneillään josta ei haluta vielä hiiskua ulkopuolisille. Se voi vaikeuttaa ihmisten treffailua jos kiikarissa on toive parisuhteesta. Kulissiliitot saak mun puolesta kärähtää
 

Yhteistyössä