K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuoria ei voi kehua vanhempaa polvea sivistyneemmiksi millään tasolla. Ihme puolestaloukkaantumista, josta juonnetaan itselle oikeus suhtautua veemäisesti ihmisiin ja jatkuvaa mummo-haukkumista ihmisille, jotka ovat heitä kuitenkin vain parikymmentä vuotta vanhempia.
Menikö tunteisiin, kun itse tykkäät haukkua kaikkea ja nuoret ei? Katsopa mitä tahansa palstaa, boomerit on niitä, jotka haukkuu ja käyttäytyy asiattomasti.

Mua ei kyllä yhtään sureta, jos Bojan on taas sinkku. En ole missään vaiheessa uskonut tai ajatellut, että hän edes rakastaisi Dzejlaa, uskon, että hän kokee syvästi vain miehiä kohtaan. Sama Jerellä.
Se on sitten eri asia, seurusteleeko kumpikaan ikinä miehen kanssa.
Ja oon valmis uskomaan, että kumpikin pystyisi rakastumaan syvästi myös naiseen, mutta jostain syystä en ole itse nähnyt sellaista.
Minä taas olen täysin vakuuttunut, että B oli syvästi rakastunut tai ainakin kuvitteli olevansa noissa viime vuoden lopussa olleissa haastatteluissa. Sanoi vuotta 2025 parhaaksi ikinä, kuvaili olevansa onnellisempi kuin koskaan ja vihjaili olevansa rakastunut ja suhteessa. Kaikesta näkyi se onnellisuus.
Pakko sanoa, että olen erittäin pettynyt Dz:aan.

Tai turhaakin turhemman podcastin pitäjän panot.
Sinua kiinnosti ainakin sen verran, että kommentoit.
Minua ei niinkään kiinnosta podcastin pitäjän panot vaan hänen podcastinsa, jota olen muuten kuunnellut jo pidempään. En ole hänen suurin faninsa mutta osaa hommansa ja on ihailtavan itsevarma omassa nahassaan. Tykkään ihmisissä siitä, että viihtyvät omissa nahoissaan. Hänen bestiksensä Selen on näistä se kiinnostavin, jota ehkä vähän fanitankin.

Menikö tunteisiin, kun itse tykkäät haukkua kaikkea ja nuoret ei? Katsopa mitä tahansa palstaa, boomerit on niitä, jotka haukkuu ja käyttäytyy asiattomasti.
Jos katson somea niin näen lähinnä nuoria huutamassa milloin mistäkin puolestaloukkaantumisestaan tosi ilkeästi ihmisille, joiden ajatuksista eivät tiedä yhtään mitään. Vanhemmat ihmiset sen sijaan keskittyvät oman elämänsä tasaisen tylsähköön kuvaamiseen.

Mua ei kyllä yhtään sureta, jos Bojan on taas sinkku. En ole missään vaiheessa uskonut tai ajatellut, että hän edes rakastaisi Dzejlaa, uskon, että hän kokee syvästi vain miehiä kohtaan. Sama Jerellä.
Se on sitten eri asia, seurusteleeko kumpikaan ikinä miehen kanssa.
Ja oon valmis uskomaan, että kumpikin pystyisi rakastumaan syvästi myös naiseen, mutta jostain syystä en ole itse nähnyt sellaista.
Mikään muu asia maailmassa ei sinua sureta yhtä paljon kuin rakkaus Jeren ja Bojanin välillä.

Yhteistyössä