K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olin jo pari viikkoa miettinyt, että onkohan Bojanin ja Dzejlan välit viilenneet, kun tiettyjen juttujen perusteella vaikutti, että niin voisi olla. Nyt luulen, että vähintään oli otettu etäisyyttä ja ehkä jopa erottu ns. ystävinä, mutta Bojanilla ei ollut mitään tietoa Dzeikun uusista kuvioista ja ne tuli hänelle tänään yllätyksenä.

Mä olin jo pari viikkoa miettinyt, että onkohan Bojanin ja Dzejlan välit viilenneet, kun tiettyjen juttujen perusteella vaikutti, että niin voisi olla. Nyt luulen, että vähintään oli otettu etäisyyttä ja ehkä jopa erottu ns. ystävinä, mutta Bojanilla ei ollut mitään tietoa Dzeikun uusista kuvioista ja ne tuli hänelle tänään yllätyksenä.
Minkä juttujen perusteella?

Tähän on pakko puuttua, vaikka minulla ei ole mitään Dz:aa vastaan. Hän näyttää kolmikymppiseltä kaikissa poseeraus- ja lavakuvissa. Raskas meikki ja harjoitellut eleet ja ilmeet saavat sen aikaan. Pukeutuminen on yli 30-vuotiaan ja sanoisin jopa yli 40-vuotiaan tyyliä esim. synttärikuvassaan vaatteet on kuin jollakulla 40+-vuotiaalla ja ymmärtääkseni hän n siinä juhlimassa vain pienellä porukalla läheistensä kanssa.
Ne muutamat kuvat, joissa hän on ns. luonnollinen eli ei esitä tai poseeraa, hänellä on melkoiset silmäpussit, jotka on häivytetty kaikista muista kuvista pois (esim. kuva Markon kanssa helmikuulta 2025 ja synttäripostauksessa). Ei siis näytä 24-vuotiaalta, vaikka onkin erittäin kaunis ja näyttävä nainen.
No sanoisin, että kun tietää, niin se on täysin helppo uskoa. Eli sikäli näyttää kyllä. Ei se, että voisi mennä vanhemmastakin, tarkoita, etteikö näytä ihan ikäiseltään. Ei se tyyli kaikkia hämää.

Yhteistyössä