V
vierailija
Vieras
Eli itselläsi.Mun mummolla on tiktok. Ikää on 75 vuotta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli itselläsi.Mun mummolla on tiktok. Ikää on 75 vuotta.
Jakov on nuori ja kokematon julkisuudelle ja aika spontaani. Ehkä hän murtuu ja alkaa selitellä.Saapa nähdä, puhuuko tuosta kolmikosta joku jotain. Tseikulla alkaa tänään keikat. Jakorasialla viikonloppuna. Hyvä tietää myös, että B. ei laittanut somea kiinni, jos on kerran käynyt Bbnosin julkaisua tykkäämässä.
Katsot tätä sinivalkoisin silmin. Tommy vetosi enemmän eurooppalaisiin kuin Kaj ja siihen on monia syitä. Biisi on paljon parempi, Tommyn soundi makeampi ja se itse show vetoaa varmaan laajempaan yleisöön kuin Kaj:n. Mun suosikki ei ollut kumpikaan, ei myöskään Erika.Minä pidin biisistä. En sanoista enkä Erikan esityksestä ennen kuin tuli UMK esitys. Siinä Erika loisti ja oli todella suvereeni.
Mutta olihan KAJ jotain ihan toista: kaikille sopiva biisi, hyvät äänet, hyväntuulinen esitys. Periaatteessa täsmälleen sama kuin Tommyn Espresso macchiato mutta Tommy veti shown vähän överiksi eikä onnistunut kertaakaan livelaulussa. Siksi minulle oli yllätys, että pärjäsi paremmin kuin KAJ. Tiktok kansa tykkää vähän överistä eikä siinä haittaa, osaako laulaa tai niin kuin tänä vuonna, onko biisi edes hyvä. KAJ ja Tommy olivat sata kertaa parempia kuin tämänvuotinen renkutus.
Miten vertaat urheilusuoritusta taiteeseen? Ihan mielenkiinnosta kysyn.Erikan kappale oli hirveä ja show jakoi mielipiteitä. Ei siitä kansansuosikki ole. Itse vaan toivoisin että siitä huolimatta suomalaiset voisivat kannustaa omaa ehdokastaan. Näin teen itsekin esim. yleisurheilussa, vaikka tiedän ettei suomella ole saumaa mitaleilla.
Kaikkien fanien joukossa on asioiden kieltäjiä. Se on nähty tässäkin ketjussa moneen kertaan.Dz fanit instassa on kyllä hyväuskoisia. Ei ole mitään todisteita, pelkkiä valheita. Meidän rakas, kaunis ja älykäs Dz:mme. Huoh. Kyllä ne rakkaat, kauniit ja älykkäätkin voivat tehdä typeriä asioita. Jopa keskimääräistä enemmän kuin ne rumat, vihatut ja tyhmät, joilta ei odoteta pyhimyksen käytöstä.
Ja paskat.Tämä kaikki voi johtaa siihen, että J ja B päätyvät lopulta yhteenNäin on varmasti tarkoitettu
Entä sitten. Se ei heidän elämässään näy mitenkään.Mä alan tosissani shippaamaan Bibiä ja Bojkea![]()
Kilpailu kuin kilpailu, niin kyllä mä kannustan suomen edustajaa, vaikka ei mun suosikki oiskaan.Miten vertaat urheilusuoritusta taiteeseen? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Sinivalkoisin silmin kai sinäkin, kun Tommyn biisin on tehnyt suomalainen. Ymmärrän, että sauna-aihe ei vetoa etelässä ja että jos saa Italian taakseen, on sijoitus varmasti viiden parhaan joukossa. Mutta Tommyn esitys meni kiusallisen rajalla, kun taas KAJ oli vain hyväntuulinen. Mutta kuuntelen edelleen Espresso macchiatoa, vaikka en live-esitystä pitänytkään KAJ:ta parempana. Minusta se ei ollut parempi biisi vaan yhtä hyvä. Peräkkäiset sijoitukset kertovat sen myös.Katsot tätä sinivalkoisin silmin. Tommy vetosi enemmän eurooppalaisiin kuin Kaj ja siihen on monia syitä. Biisi on paljon parempi, Tommyn soundi makeampi ja se itse show vetoaa varmaan laajempaan yleisöön kuin Kaj:n. Mun suosikki ei ollut kumpikaan, ei myöskään Erika.
Ei tiedä mitä tapahtui areena keikan yhteydessä. Ehkä B ja Bb ihastuivat toisiinsa. Hyvin samanhenkisiä molemmat. Bb on hyvä valinta B:lle, ei mitään vastaan tätä suhdetta.Entä sitten. Se ei heidän elämässään näy mitenkään.
Erika ei valita mitään nyt, vaan muisteli siinä podcastissa, miltä silloin viisujen alla tuntui ja mikä ajatus hänelle tuli.Muistelin aamulla vastanneeni tähän, mutta ehkä se jäi ajatuksen tasolle. Sai kutsun linnan juhliinkin ja meni sinne muna huurussa, vaikka nyt valittaa. Olisi halunnut lippuparaatissakin ottaa Suomen lipun sijaan pride-lipun.
Mutta miten vertaat? Tottakai kaikki varmasti kannustaa Suomea, mutta tavalla sen pitäisi vaikuttaa, jos ei pidä esim. edustajan taiteesta. Tuskin kukaan jättää kannustamatta Suomea, jos kolmiloikkaajan hyppytyyli on erikoinen.Kilpailu kuin kilpailu, niin kyllä mä kannustan suomen edustajaa, vaikka ei mun suosikki oiskaan.
millä tavalla siisMutta miten vertaat? Tottakai kaikki varmasti kannustaa Suomea, mutta tavalla sen pitäisi vaikuttaa, jos ei pidä esim. edustajan taiteesta. Tuskin kukaan jättää kannustamatta Suomea, jos kolmiloikkaajan hyppytyyli on erikoinen.
Ei muuten ole. Kuplettihumppaa ja pelleilyä, jolla ei liiemmin ole musiikillista arvoa. Sopi viisuihin, mutta musiikkina ihan paskaa.KAJ:n kappale oli sata kertaa parempi. Ei vaan taida diiva itse sitä ymmärtää.
Niinkuin kirjoitin, niin mikään näistä kolmesta kappaleesta tai esiintyjästä ei ollut mun suosikki. Tommy sai enemmän pisteitä ja useammasta maasta kuin Kaj tai Erika, joten kyllä se kertoo siitä, että viisuyleisö piti enemmän hänen biisistään, showstaan ja soundistaan. Ihan objektiivisesti tätä tarkastelen.Sinivalkoisin silmin kai sinäkin, kun Tommyn biisin on tehnyt suomalainen. Ymmärrän, että sauna-aihe ei vetoa etelässä ja että jos saa Italian taakseen, on sijoitus varmasti viiden parhaan joukossa. Mutta Tommyn esitys meni kiusallisen rajalla, kun taas KAJ oli vain hyväntuulinen. Mutta kuuntelen edelleen Espresso macchiatoa, vaikka en live-esitystä pitänytkään KAJ:ta parempana. Minusta se ei ollut parempi biisi vaan yhtä hyvä. Peräkkäiset sijoitukset kertovat sen myös.
Harvoin kyllä ihmistä ja hänen olemustaan tuossa mitassa arvostellaan. Taidatte unohtaa sen huorittelun ja läskittelyn yms. jota oli kaikki paikat täynnä.No näin. Aina Suomen viisuedustaja saa (myös) kuraa niskaan, eikä ole ehkä Kärtsää lukuunottamatta ollut sellaista koko kansan edustaja -fiilistä juuri ikinä.
Ei todellakaan ole parempi.Kymmenen kertaa parempi kuin Erikan renkutus, joka sinun mittapuullasi sitten on ihan kamalan hirveän kamala renkutus.
No samaa oli K:n kohdalla, ihan Hesaria myöten.Harvoin kyllä ihmistä ja hänen olemustaan tuossa mitassa arvostellaan. Taidatte unohtaa sen huorittelun ja läskittelyn yms. jota oli kaikki paikat täynnä.
B:stä ja Bb:stä ei ole yhtään yhteistä kuvaa tai videota areenalta. Sen sijaan Bb:stä ja BL:stä on. Shippaa ihmeessä heitä.Ei tiedä mitä tapahtui areena keikan yhteydessä. Ehkä B ja Bb ihastuivat toisiinsa. Hyvin samanhenkisiä molemmat. Bb on hyvä valinta B:lle, ei mitään vastaan tätä suhdetta.
Voi transu kun ei kysytty sinun mielipidettäsi vaan parempaa kappaletta.Ei muuten ole. Kuplettihumppaa ja pelleilyä, jolla ei liiemmin ole musiikillista arvoa. Sopi viisuihin, mutta musiikkina ihan paskaa.
Kyse on siitä, että valituksen sijaan suomalaiset voisivat pitää enemmän omiensa puolta, oli kyse sitten mistä tahansa. Kyllä mäkin pidin Käärijän puolia, vaikka en hänen biisilleen ja laululleen lämmennyt. Toivoin silti että hän onnistuu ja kannustin häntä.Mutta miten vertaat? Tottakai kaikki varmasti kannustaa Suomea, mutta tavalla sen pitäisi vaikuttaa, jos ei pidä esim. edustajan taiteesta. Tuskin kukaan jättää kannustamatta Suomea, jos kolmiloikkaajan hyppytyyli on erikoinen.
Nytpä vasta päästit töräyksen trolli "kaikkien mielestä"Turha valittaa, katkeruus paistaa läpi. Kaj oli paljon parempi kaikkien mielestä.
Mikä sua vaivaa. Haukut muita, jos he eivät pidä Kaj:sta. Taidat olla se seko Kaj fani vauvalta. -se eriVoi transu kun ei kysytty sinun mielipidettäsi vaan parempaa kappaletta.
Ei se mikään yllätys ollut kenellekään, jotka osaa katsoa asioita viisukuplan yli.Olet Tietäjä. Mulle tuo Tommyn Kajta parempi sijoitus oli yllätys.