K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entäpä jos Suomesta oli sitten kuitenkin helpompi JA halvempi mennä suoralla lennolla Sloveniaan ja samalla reissulla pääsi käymään konsertissa Helsingissä. Matka Helsinkiin oli tietysti ilmainen, koska kuului pakettiin.
Bojan lensi Suomesta Portugaliin. Varmaan ei Sloveniasta löydy sinne suoria lentoja ja Suomeen lentäminen kuului pakettiin eli oli ilmaista.

Fanittaa Joksuja??
No siis tätä ihmettelin ku en ole ainakaan tiennyt, Feel Sloveniaan tämä liittyi ainakin, mutta oiskohan kuitenkin tarttenu tietää myöskin joksut (en muista selvisikö postauksistaan menikö karnevaaleilla, jos meni niin ne stoorit on jäänyt minulla huomaamatta) mut jodelissa kerrotun perusteella katoin ne missä oli joksujen kanssa syömässä siis. Ja oli niissä yleistä Ljubljana fiilistelyä myöskin.

Minkähän takia tuli Helsingin kautta? Helpommin ja halvemmalla olis päässyt yhdellä vaihdolla suoraan kotiin.

Koska sattui olemaan kaksi ilmaista paluulentoa Helsinkiin, ja halusi jatkaa vielä hyvin menneen loman jälkeen edes hetken yhdessä Jeren kanssa. Vähänhän se vaikutti ylläriltä lentokentälle tulleelle Mikellekin, ettei velipoika ollutkaan yksin vaan Bojanin kanssa.

No siis tätä ihmettelin ku en ole ainakaan tiennyt, Feel Sloveniaan tämä liittyi ainakin, mutta oiskohan kuitenkin tarttenu tietää myöskin joksut (en muista selvisikö postauksistaan menikö karnevaaleilla, jos meni niin ne stoorit on jäänyt minulla huomaamatta) mut jodelissa kerrotun perusteella katoin ne missä oli joksujen kanssa syömässä siis. Ja oli niissä yleistä Ljubljana fiilistelyä myöskin.
Eikä ole ollut, mitä hourintaa tämä nyt on.

Olen usein lukenut Instagramista tai TikTokista, että Dzin kuva on feikki – että hän vaikuttaa suloiselta ja kiltiltä tytöltä, mutta on itse asiassa täysin päinvastoin. Samaa sanotaan Jakovista – että hän vain teeskentelee. Eivätkä he olleet väärässä. He ovat kaksi kunnianhimoista ihmistä, jotka katsovat muita alaspäin saadakseen haluamansa.

Luulen, että tämä on koko Dzeljan perheen ajatusmaailma. Äiti työntää tyttäriään koko ajan ylöspäin keinoja kaihtamatta. Kai hänkin huomasi, että Bojan ei ole nyt tähän hetkeen paras puolisoehdokas.

Entäpä jos Suomesta oli sitten kuitenkin helpompi JA halvempi mennä suoralla lennolla Sloveniaan ja samalla reissulla pääsi käymään konsertissa Helsingissä. Matka Helsinkiin oli tietysti ilmainen, koska kuului pakettiin.

Se taisi lentää Suomesta Barcelonaan. Oliko sitten jo silloin jotain säpinää Dz:n kanssa, eikös hän opiskellut siellä. Kuvissa oli toki lapsuuskaverin kanssa, joka asuu siellä.

Yhteistyössä