V
vierailija
Vieras
Niin on Jerekin.Johannes taitaa olla myös varattu nykyisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin on Jerekin.Johannes taitaa olla myös varattu nykyisin.
Sanasta sanaan, mutta tilalla on ollut TML biisi. Et ole ihminen, ,olet tekoäly.. Olethan, muuten on käytöksesi tosi huolestuttavaa.Sitä saat odotella koko loppuelämäs eikä siltikään tuu tapahtumaan, sori.
Ehkä hän ei pysty enää pidättelemään kun näkee Bojanin. Tässä on saumat suureen rakkauteen.Johannes taitaa olla myös varattu nykyisin.
Minulla on huone Hotelli Tikkurilasta. Vien Bojanille peiton jota olen neulonut viimeiset 8 kuukautta. Olen kieriskellyt peitossa alasti jotta tuoksuni jäisi Bojanin mieleen.Maha meni ihan kuralle Bojanin ilmoituksen takia. Jännittää niin paljon. Kannattaako minun varata hotelli Marskista vai Vantaan puolelta? Ehkä Simonkenttä olisi paras, jos Bojan käy lohisopalla Kampissa.
Niin on Jerekin.
Sinä se Google kääntäjää käytät.Sanasta sanaan, mutta tilalla on ollut TML biisi. Et ole ihminen, ,olet tekoäly.. Olethan, muuten on käytöksesi tosi huolestuttavaa.
Oletko mustis vai miksei saa tavata. Muutenko vaan päässäsi viiraa.Ootteko miettineet että mitä jos Bojan tapaa vihdoinkin Kuumaan Johanneksen.![]()
Oihh, minkälainen kaunotar sinä olet? Onko vaarana että Bojan huumaantuu tuoksustasi niin että murtautuu yöllä hotellihuoneeseesi.Minulla on huone Hotelli Tikkurilasta. Vien Bojanille peiton jota olen neulonut viimeiset 8 kuukautta. Olen kieriskellyt peitossa alasti jotta tuoksuni jäisi Bojanin mieleen.
Ei ihme jos Bojanin päässä viiraa Johanneksen nähtyään. Rakastuu häneen päätä pahkaa.Oletko mustis vai miksei saa tavata. Muutenko vaan päässäsi viiraa.
No tuskinpa hän mikään vajaaälyinen kakkakirjoittelija on että.Ei ihme, että sun mahas on aina ruikulilla ja istut kuraamassa, kun et altista sitä minkäänlaisille mikrobeille.
Sun ripulia kutsut sillä nimellä vai.Tässä saattaa olla luvassa jos jonkinlaista plot twistiä.
En todellakaan ole.Niin se olet sinä niin että.
Kuka sanoi että oli ulkkis.Äläpä valehtele, kyllä sen ulkkiksen jutut erottaa täällä.
Minä ymmärsin hyvin niin että.Kuka sanoi että oli ulkkis.Oli vain niin huonoa suomea.
Johannes on sellainen hitaalla käyvä täytetty vanunalle. Vähän Janille sukua. En usko, että paljon säkenöisi säpsäkän Bojanin kanssaEi ihme jos Bojanin päässä viiraa Johanneksen nähtyään. Rakastuu häneen päätä pahkaa.
Plaaplaa, ite oot mummo. Tai sitVihaatte K:n uutta tyttiskokelasta niin paljon et pakko yrittää peittää normi keskustelu joko BoJere saastalla tai misogynialla. Hyvin pyyhkii mummot.
Miksi pitää se että tunkea lähes joka viestin loppuun?Olethan että
Että matkija vois keksiä jotain omaa.Olethan että
Ei ole minulta sitten.Miksi pitää se että tunkea lähes joka viestin loppuun?
Bojanilla just säkenöi Janin kanssa, joten eiköhän myös Johanneksen.Johannes on sellainen hitaalla käyvä täytetty vanunalle. Vähän Janille sukua. En usko, että paljon säkenöisi säpsäkän Bojanin kanssa