V
vierailija
Vieras
Sanoin aina, ettei NM ollut sopiva K:lle. E:ssä näen potentiaalia.Jep hienoa, että löytäneet toisensa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanoin aina, ettei NM ollut sopiva K:lle. E:ssä näen potentiaalia.Jep hienoa, että löytäneet toisensa![]()
Miten ymmärsit noin väärin? En syytä exää mitenkään jestas sentään! Vaan sitä tilannetta missä oli.Tuskin nyt on exästä kiinni ollutIhmiset eroaa, ei nykyisin olla väkisin loppuelämää yhdessä jumalan pelossa. K:lla jo uusi nainen, luultavasti NM:lla myös jo uusi mies.
Huvittaa miten joku jaksaa edelleen kieltää tämän jälkeen sen, etteikö B ja Dz ois olleet suhteessa. Ehkä B löytää Suomesta naisen.K unfollas Tseikun.
E ei suostu jäämään varjoon, vaan haluaa K:n rinnalle heti kun suhde vakiintuu.Sanoin aina, ettei NM ollut sopiva K:lle. E:ssä näen potentiaalia.
Ei onneks julkaista ennen kiertuetta.Ja siis hmmmm. Sen jälkeen, kun K on julkaissut TML:n, Bojan voi vierailla hänen keikoillaan!
Pelastakaa minut, keksikää suunnitelma
Ei löydä, ja tohon nyt löytyy vaikka mitä teorioita. Eli esim. minä en usko menneen niinkuin täällä nää pahimmat kaakattajat väittää että. Lisäksi ei ole tarvetta tehdä mitään ns. omia tulkintoja. B:kään tuskin arvostaa.Huvittaa miten joku jaksaa edelleen kieltää tämän jälkeen sen, etteikö B ja Dz ois olleet suhteessa. Ehkä B löytää Suomesta naisen.
Ei tuu. Turha toivoa.Yhteinen Euroopankiertue![]()
Ei kyllä ole tuon tyylinen lainkaan. Hän haluaa olla esillä omilla ehdoilla, ei lehdistön jahtaamana. Juuri tämänpäiväisessä jaksossa totesi, ettei missään nimessä haluaisi puolisoksi toista podin pitäjää. Ei halua mitä tahansa julkisuutta vaan nimenomaan sellaista, jota pystyy kontrolloimaan.E ei suostu jäämään varjoon, vaan haluaa K:n rinnalle heti kun suhde vakiintuu.
Jodelissa on säännöt ja jos spämmit samoja aloituksa kymmeniä kertoja ja trollaat jotain suhdejuttuja aloituksissa, joissa puhutaan jostain muusta, saat kyllä bännit lopulta.Sieltä katoaa heti kaikki K&E jutut, joku kertoi saaneensa bannitkin sen takia.
Näin, eikä välttis esiintymisiäkään, tuskin pahemmin ovat samoissa paikoissa. Luulen et nää fandomit alkaa erottua enemmän nytten.Ei tuu. Turha toivoa.
Paitsi kyseessä ei ole kaksikko, vaan ystävät ja Kärtsä ei kuorsaa, vaan on hiljainen nukkuja oikeasti. Bojan puhui paskaa.Ai jaa, no okei
Kuorsaava kaksikko![]()
Ja jos henkilö ei ole itse tuonut esiin ”suhdettaan” niin jodelin säännöissä juoruilu on kielletty, sekä yksityiselämäspekuilut.
Juuri näin.Jodelissa on säännöt ja jos spämmit samoja aloituksa kymmeniä kertoja ja trollaat jotain suhdejuttuja aloituksissa, joissa puhutaan jostain muusta, saat kyllä bännit lopulta.
Sun shippihörhöily on omia tulkintojaEi löydä, ja tohon nyt löytyy vaikka mitä teorioita. Eli esim. minä en usko menneen niinkuin täällä nää pahimmat kaakattajat väittää että. Lisäksi ei ole tarvetta tehdä mitään ns. omia tulkintoja. B:kään tuskin arvostaa.
Kyllä jodelissa saa puhua asioista, jotka on ollut lehdissäJodelissa on säännöt ja jos spämmit samoja aloituksa kymmeniä kertoja ja trollaat jotain suhdejuttuja aloituksissa, joissa puhutaan jostain muusta, saat kyllä bännit lopulta.
En tiedä, mikä sinusta on pahinta kaakattajaa. Minä pohjaan päätelmäni faktoihin enkä sivuuta niitä, jotka ei mielestäni sovi kuvioon. B seuraa edelleen sitä kaveria, joka kertoi B:n ja Dz:n olleen suhteessa 1,5 vuotta ja Dz petti. B ei seuraa enää Dz:aa eikä Jakovia. Nace lopetti myös molempien seuraamisen ja K lopetti Dz:n seuraamisen. Näistä saa kyllä varsin pätevän kuvan siitä, mitä oikeasti tapahtui.Ei löydä, ja tohon nyt löytyy vaikka mitä teorioita. Eli esim. minä en usko menneen niinkuin täällä nää pahimmat kaakattajat väittää että. Lisäksi ei ole tarvetta tehdä mitään ns. omia tulkintoja. B:kään tuskin arvostaa.
Oliko nimellä ja kasvot suttaamatta eipä ollut, muutoinkin eri mieltä, kyllä siellä modaus toimii.Kyllä jodelissa saa puhua asioista, jotka on ollut lehdissä![]()
Mitä hyvää keskustelua on juoruta joidenkin julkkisten tapailusta. Typerää ja noloa lähinnä ja perverssiä.Oli oikeasti hyvää keskustelua, ne mehukkaat jutut lähti vaan hetkessä. Joku host siellä väijyi poistamassa.
Täällä on mammoja, jotka vasta löytäneet jodelin ja Käärijän naiset on punainen vaate.Kyllä jodelissa saa puhua asioista, jotka on ollut lehdissä![]()
Se on sinun mielipiteesi asiasta, minulla ja osalla muita ei tartte olla samaa kantaa.En tiedä, mikä sinusta on pahinta kaakattajaa. Minä pohjaan päätelmäni faktoihin enkä sivuuta niitä, jotka ei mielestäni sovi kuvioon. B seuraa edelleen sitä kaveria, joka kertoi B:n ja Dz:n olleen suhteessa 1,5 vuotta ja Dz petti. B ei seuraa enää Dz:aa eikä Jakovia. Nace lopetti myös molempien seuraamisen ja K lopetti Dz:n seuraamisen. Näistä saa kyllä varsin pätevän kuvan siitä, mitä oikeasti tapahtui.
Miks pitää mennä Käärijä-kanavalle trollaamaan, kun se on tarkoitettu nimenomaan fanijutuille eikä juoruilulle.Ai seiskan jutusta ja siellä julkaistuista kuvista ei saisi puhua vaan kun kyseessä on K![]()
Ja keskustelu oli jopa aggressiivista vihapuhetta, ihan kuin joku kirjoittaja ois kuvitellut tyyliin olevansa Bojan itse.Se on sinun mielipiteesi asiasta, minulla ja osalla muita ei tartte olla samaa kantaa.
Siellä taitaa olla pari kiihkeää Joost-fania. On kyllä muutama bojere-fanikin mutta nämä pyytelevät aina anteeksi, jos puhuvat JO:sta tai Bojanista. Ehkä bojere-fanit eivät vain tuo fanitustaan esille tarpeeksi innokkaasti tai sitten siellä tosiaan on joku tiukkapipo mode, joka ei siedä bojerea.Miksi kansainvälisessä Käärijä Discordissa kukaan ei laita Bojanin kuvia sinne mut Joostilla on siellä jopa oma kanava. Minusta he ovat aina sorsineet Bojania siellä. Taidan lopettaa koko discordin seuraamisen.
Jep. Ihan turhia juttuja.Puhutaanko täällä edelleen siitä Seiskan ruissijutusta, joka oli erittäin kesy. Ei ollut halailua. Nähtiin vain samassa porukassa.
Ihmettelen kyllä, miten Seiska jaksaa julkaista näitä "uutisia". Edellinen juttu oli K.sta kävelemässä Helsingissä ja viimeisin sitten kävelemässä Ruississa porukassa.