V
vierailija
Vieras
Päivän paras tapa kuitata omat ilkeydet.En ole. Mun kiukut on aina liittyneet johonkin, ja niillä on ollut jokin jokaisen aivot omaavan käsittämä syy. Tuollainen yleinen ilkeys ei ole alaani.
Aito
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Päivän paras tapa kuitata omat ilkeydet.En ole. Mun kiukut on aina liittyneet johonkin, ja niillä on ollut jokin jokaisen aivot omaavan käsittämä syy. Tuollainen yleinen ilkeys ei ole alaani.
Aito
Vai oliko se imperfekti : D Ehkä haettiin impressiota, vaikutelmaa.Taisivat naureskella ”preesensille”. Presence on suomeksi presenssi/esiintyminen.
Niin jos joku haluaa tollaisessa keskustella, itse en.Eikös tuo ole ihan normaalia, että porukka jakaantuu pienempiin, samanhenkiset samoihin porukoihin jne?
Älä sano. Se lavasti lähtönsä, istui 10 min terminaalissa ja painui Tarjan mökille. Mukana seurasi silminnäkijöiden mukaan muutakin lössiä
No se vain on totuus.Päivän paras tapa kuitata omat ilkeydet.![]()
No itse tarkoitin sitä että jos et tiedä kuka A on niin miten voi olla varma ettei hän olisi niissä ryhmissä ja joku niistä jonka tunnet henkilökohtaisesti.Niin just, jos sillä kerta on muitakin nimimerkkejä.
Höpö höpö.Ei kun koko listalta hävisi vain yksi henkilö.
Kuis niille keikoille sitten aina riittää väkeä noin paljon ja jaksaa artistina kiinnostaa festareillakin.Ei ainakaan Suomessa enää ole mitenkään erityisen paljon.
Mut sähän vihasit niitä kirjoittajia?En ole. Mun kiukut on aina liittyneet johonkin, ja niillä on ollut jokin jokaisen aivot omaavan käsittämä syy. Tuollainen yleinen ilkeys ei ole alaani.
Aito
Mulla on kuvankaappauksetHöpö höpö.
Sellainen se BK on. Vähän säälittää se ettei ihmiset suvaitse muiden puheenaiheita eivätkä osaa käyttäytyä, joten siksi näitä pienempiä ryhmiä on useita + tähän ei ole laskettu niitä ryhmiä, jotka on perustettu tämän kompostin kautta.Kuulostaa mukavalta ryhmältä.
Nimenomaan näin. Muuttuu nopeasti todella rutsaiseksi ja sitten aletaan lopulta kähistä. Jos on sisäisesti varma omasta näkökulmastaan, osaa kyllä elellä sekavammassakin ekosysteemissä.Niin jos joku haluaa tollaisessa keskustella, itse en.
Älä sano. Se lavasti lähtönsä, istui 10 min terminaalissa ja painui Tarjan mökille. Mukana seurasi silminnäkijöiden mukaan muutakin lössiä
Eli kuka tää siis on? Jos oot asian "ymmärtänyt"?Miksi vuodat BK ja komposti discordin asioita sekä nimimerkkejä tänne? Vei kauan aikaa muilta ymmärtää kuka vuotaja on.
Periaatteessa siis samaa tarkoitettiin.No itse tarkoitin sitä että jos et tiedä kuka A on niin miten voi olla varma ettei hän olisi niissä ryhmissä ja joku niistä jonka tunnet henkilökohtaisesti.
Kärtsällä on paljon feneja, eikä kaikki todellakaan millään palstoilla tai edes discordeissa roiku.
Ja aidon tapaisten takia ihan järkevääkin. Aina näitä mätiä omenia on joka fandomissa.Eikös tuo ole ihan normaalia, että porukka jakaantuu pienempiin, samanhenkiset samoihin porukoihin jne?
Ainakin vuotoja ei ole ollut, joten vuotaja on saatu pihalle. Se on pääasia.Periaatteessa siis samaa tarkoitettiin.
Naukkusporukkaan olisin halunnut päästä ja homodiscordiin. Lähti hyvät jutut täältä niiden myötä.Sellainen se BK on. Vähän säälittää se ettei ihmiset suvaitse muiden puheenaiheita eivätkä osaa käyttäytyä, joten siksi näitä pienempiä ryhmiä on useita + tähän ei ole laskettu niitä ryhmiä, jotka on perustettu tämän kompostin kautta.
On toki, mutta ihmetyttää nämä aikuiset ihmiset, jotka eivät kestä muiden puheenaiheita edes alapalvelimella. Muistatko miten täällä pilkattiin Bojanistia jolla on tulppa auki jne.?Eikös tuo ole ihan normaalia, että porukka jakaantuu pienempiin, samanhenkiset samoihin porukoihin jne?
Joillekin K:n nainen on liikaa.On toki, mutta ihmetyttää nämä aikuiset ihmiset, jotka eivät kestä muiden puheenaiheita edes alapalvelimella. Muistatko miten täällä pilkattiin Bojanistia jolla on tulppa auki jne.?
Keskustelu käy sakeana. Se on luonnollista ja oikein![]()
Tarkoitatko homodiscordilla sitä pientä K ryhmää, missä on mukana kolme miestä ja muutama nainen? En ymmärrä kuka senkin ryhmän tänne vuosi vai oliko se vain trollausta? Ei siellä mitään treffejä ole sovittu tai alapään kuvia lähetetty vaikka täällä niin väitettiin.Naukkusporukkaan olisin halunnut päästä ja homodiscordiin. Lähti hyvät jutut täältä niiden myötä.
Tämä. Eikö ne ole siellä just sitä varten että siellä keskustellaan sivuaiheista ja jos ottaa koville niin pysyy poissa.On toki, mutta ihmetyttää nämä aikuiset ihmiset, jotka eivät kestä muiden puheenaiheita edes alapalvelimella. Muistatko miten täällä pilkattiin Bojanistia jolla on tulppa auki jne.?