K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tossa Sannitouhussa oli taas se ongelma, että ne biisit luokiteltiin pelkiksi vitseiksi eikä vitseillä oli pitkä elinkaari.

Käärijän taakkana on olla bizarre hupiveikko, joka ei voi koskaan pysähtyä.

Ihan ensinnäkin, nunna on naispuolinen, B olis kai munkki?
Totta kai nuorella miehellä on normaalit tarpeet ja varmasti myös halu löytää jotain pidempiaikaista, siihen asti lyhyetkin jutut kelpaa.
Mutta tarviiko joka ikinen siihen millään tavalla liittyvä nainen heti purkaa palasiksi, tutkia seuraajat ja koko elämä ja ennustaa kihlajaiset, häät ja lapset? Se on sairasta.
Sä sitä täällä harrastat. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitkään kihlajaiset, häät tai lapset. Eikä kiinnosta stalkata jokaista Bn naista sen tarkemmin. Olen vain onnellinen siitä että kauniit ihmiset tapaa toisiaan ja pitävät hauskaa bilettäen ja muhinoiden. Sairasta taas on tehdä Bstä nunna vain sen takia koska seksuaalisuus tuntuu ahdistavan sua.

Sä sitä täällä harrastat. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitkään kihlajaiset, häät tai lapset. Eikä kiinnosta stalkata jokaista Bn naista sen tarkemmin. Olen vain onnellinen siitä että kauniit ihmiset tapaa toisiaan ja pitävät hauskaa bilettäen ja muhinoiden. Sairasta taas on tehdä Bstä nunna vain sen takia koska seksuaalisuus tuntuu ahdistavan sua.
Tarjalla on muita suunnitelmia B:lle.

Yhteistyössä