V
vierailija
Vieras
Onko tämä tosiaan sitä vapaata keskustelua mistä tykkäät?No eihän ole, joidenkin muutaman ihme trollipelkoisen takia, vaikka paras keskustelu on aina ns. vapaissa paikoissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko tämä tosiaan sitä vapaata keskustelua mistä tykkäät?No eihän ole, joidenkin muutaman ihme trollipelkoisen takia, vaikka paras keskustelu on aina ns. vapaissa paikoissa.
Koska täällä voi rauhassa herutella Bn ja KKn väleillä.Mitä hittoa sä sitten tulet niillä tänne leveilemään? Pysy siellä salaseuroissa.
Tunnistelut menee taas pieleen. Tuo oli eka viesti tähän keskusteluun ja tää on vika. Bye.Onnistut kyllä hyvin tukkimaan keskustelua, mutta suahan on oppinut tässä väistelemään kuin pieruviestejä! Evoluutiota..
Livettäjät livettää tunnelmaa eri tavalla kuin tv. Jopa täällä oli arvailuja siitä että Kn osuus ei tule näkymään ja oikeassa olivat.Ja mistähän livettäjä muka tiesi
etukäteen et ne tulee lähetyksestä puuttuun?
No eikä ollut, etukäteen siis.Livettäjät livettää tunnelmaa eri tavalla kuin tv. Jopa täällä oli arvailuja siitä että Kn osuus ei tule näkymään ja oikeassa olivat.
Leveilemään? No skippaa ohi hyvä ihminen. Ja siis millä niillä?Mitä hittoa sä sitten tulet niillä tänne leveilemään? Pysy siellä salaseuroissa.
Tv kuvaa useammalla kameralla, livettäjät sillä yhdellä ja äänentoisto on heikkoa ja ympärillä olijoiden laulu ja huudot kuuluvat selvästi. En ehkä puhuisi tunnelmasta vaan vain kehnommasta äänentoistosta ja kapeammasta kuvakulmasta.Livettäjät livettää tunnelmaa eri tavalla kuin tv. Jopa täällä oli arvailuja siitä että Kn osuus ei tule näkymään ja oikeassa olivat.
Ei ollut, arveltiin ettei K:n lämppärikeikka tule näkymään.Livettäjät livettää tunnelmaa eri tavalla kuin tv. Jopa täällä oli arvailuja siitä että Kn osuus ei tule näkymään ja oikeassa olivat.
Ovat ihan itse julkaisseet kuvia siitä.Kauppatorilla? Miksen ole kuullut tästä![]()
No siis, enhän minä voi sitä täysin valita mistä kulloinkin keskustellaan, pieru- ja kakkajutut pystyy ilmiantaan, kyllä minua enempi ahdisti se discord, siis ne tietyt tyypit ja niiden jutut siellä, tietty jos olis joku parempi tälläinen paikka niin voisin mennäkin, mutta ehkä just tuolla BK:ssa triggeröi minua liikaa. Jodeliin kyllä kirjoittelen sit kans eri aihealueiden alle.Onko tämä tosiaan sitä vapaata keskustelua mistä tykkäät?
Joka ikiseltä keikalta on ollut live Tiktokissa, joten älä jaksa.No ei livetä. Ei ainakaan ne jotka sitä ennen teki. Ehkä jotkut laittaa muutamalle kaverilleen vaan.
3) Fani jolla on omakohtainen kokemus ja haluaa lällätellä sillä täällä.Mistä erottaa trollin ja tavallisen fanin omakohtaisen kokemuksen?
Trolli tulee kehuskelemaan ja leveilemään mutta ei tarjoa itse mitään.
Omakohtainen kokemus kertoo tilanteen, ajan, paikan ja keitä oli läsnä.
Täällä on nyt kehuskeltu, että
1) Joku on kaikilla mahdollisilla yksityisillä tileillä, mitä julkkikset ja heidän crewnsa ovat luoneet mutta ei kerro tilin nimeä eikä mitä tietoja on sieltä saanut. Kunhan vain lällättelee.
2) Jollakulla on kuvaa/videota, joita muilla ei ole ja joissa on jotakin hirveän oleellista mutta ei kerrota tilannetta, aikaa, paikkaa eikä kaikkia, keitä oli läsnä. Kunhan vain lällättelee
Lopputulos vääjäämättä: TROLLI
No sitten sitä keskustelua oli jossakin muualla, mutta moni oli sitä mieltä ettei Kn osuutta näytetä lupien ym. takia.No eikä ollut, etukäteen siis.
Mistä erottaa trollin ja tavallisen fanin omakohtaisen kokemuksen?
1) Joku on kaikilla mahdollisilla yksityisillä tileillä, mitä julkkikset ja heidän crewnsa ovat luoneet mutta ei kerro tilin nimeä eikä mitä tietoja on sieltä saanut. Kunhan vain lällättelee.
2) Jollakulla on kuvaa/videota, joita muilla ei ole ja joissa on jotakin hirveän oleellista mutta ei kerrota tilannetta, aikaa, paikkaa eikä kaikkia, keitä oli läsnä. Kunhan vain lällättelee
Näinpä juuri.Mistä erottaa trollin ja tavallisen fanin omakohtaisen kokemuksen?
Vika on sun päässä, jos otat muiden keskustelun lällättelynä tai kehuskeluna. Kylläpä vedit herneen syvälle nenään yhden keskustelun takia, jonka olisit voinut myös halutessasi ohittaa.Mistä erottaa trollin ja tavallisen fanin omakohtaisen kokemuksen?
Vika on sun päässä, jos otat muiden keskustelun lällättelynä tai kehuskeluna. Kylläpä vedit herneen syvälle nenään yhden keskustelun takia, jonka olisit voinut myös halutessasi ohittaa.
Kellään ei ole velvollisuutta pitää yllä sun BoJere kuvitelmia vaan muistakin aiheista saa keskustella ilman sun jatkuvaa häirintää, irvailua ja trolliksi syyttelyä.Mistä erottaa trollin ja tavallisen fanin omakohtaisen kokemuksen?
Ja siis toi minun horoskoopin lisätutkimus eli härkä, nousumerkki leijonassa, kuu skorpionissa (+ merkurius härässä, venus oinaassa, mars oinaassa) selittääkin oikeastaan aika hyvin noita minun reagointeja, sellaista nollasta sataan käytöstä, vaikka muuten oon suht rauhallinen.No siis, enhän minä voi sitä täysin valita mistä kulloinkin keskustellaan, pieru- ja kakkajutut pystyy ilmiantaan, kyllä minua enempi ahdisti se discord, siis ne tietyt tyypit ja niiden jutut siellä, tietty jos olis joku parempi tälläinen paikka niin voisin mennäkin, mutta ehkä just tuolla BK:ssa triggeröi minua liikaa. Jodeliin kyllä kirjoittelen sit kans eri aihealueiden alle.