K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä varmaan uskot senkin, että näin, miten K kosi tätä ojentamalla sydänvyötä sormuksen merkiksi. Joo, ja häät pidetään pian. Ihkuu. 😘
Raportoin heti lisää, kun tiedän varmemmin. Nyt on vasta tiedossa päivä mutta hääpaikka hakusessa.
Miks he naimisiin menisivät? He ovat nuoria p**oikäisiä miehiä eivätkä mitään konservatiivisia mummoja, jotka ovat ikuisesti jääneet jumiin fantasiaan prinsessahäistä.

Eli ei mitään todistetta vaan pelkkää huhupuhetta. Ei ilmeisesti edes tietoa, ketkä fanit tällaista ovat kuulleet. Mutta periaatteessa uskon täysin, että K voisi antaa vyön lahjaksi ja kyse on aika loogisesta päättelystä, kun vyö on kuitenkin suomalaisen käsialaa ja Joost on hollantilainen eikä varmaan suomalaisia vöitä muuten pitäisi. Enemmänkin tarkoitan, milloin rusettivyö oli KK:n päällä ja mistä tieto löytyy.
Ja mistä näkyy, että sydänvyö on ollut ennen Jenkkejä K:n päällä. Tämäkin toki ihan looginen päättely, sillä K käyttää selvästi Vainin vöitä. Mutta edelleen mistä tämä tiedetään vai onko kyse vain samanlaisesta päättelystä, mitä itse tässä harrastan eli mitään ei tiedetä, kunhan vain oletetaan.
Miksi just tää vyöjuttu rassaa sun mieltä. En mä tiedä myöskään et koska Kärtsä on saanut Joostilta esim. tietyt paidat, olen vain nähnyt ne Kärtsän päällä.

Käärijä ja Joost ovat kumpikin käyttäneet sydänvyötä jo 2024. Jos ette usko, niin Googlen avulla löydätte todisteita. Sydänvyö lanseerattiin sen vuoden keväällä ja Vain & Kärtsä tekivät silloin aika näkyvää yhteistyötä. Sitä en tiedä milloin KK on saanut vyön.

Koulun kiusankappaleet, 18-vuotiaat Sami ja Pete joutuvat kepposistaan rehtorin puhutteluun tiukan englanninopettajansa Christine Virran passittamina. He ovat maansa myyneet, kun he joutuvat rangaistukseksi koulun lääkärin apulaisiksi.

Mutta kun he saavatkin tarkastettavaksi tuon 28-vuotiaan muodokkaan vaaleaverikön, he voivat maksaa potut pottuina. Christine huomaa punastuvansa ja kostuvansa, kun vaatteet vähenevät ja hän joutuu kuntotestiin oppilaidensa tutkivien silmien alla.

Olin 2000 luvulla töissä eräällä tomistolla ja tutustuin pomoon ,kun meillä oli sama harrastus ollut nuorena ja sekös häntä kiehtoi ,kun olimme päässeet juttuun niin siitä loppua meninannut tulla ,joten eipä aikaakan,kun vetreå mies (pomoni n:60v) käveli työpäivän päätteeksi autoni luo kera todellakin viehättävän vaimonsa kanssa ,kun he molemmat olivat kädestäpitäen esitelleet pyysivät he minua eräille kutsuille ,johon vastasin myöntävästi .Minun oli työni pitää pomon rouvalle seuraa ja se oli minulle hieman tukalapaikka,kun oli niin vietävän seksikäs . No saimme kutsut päätökseen ja pomo halusi rouvansa kanssa käydä paikan saunassa !!! Minä kysyin voinko odottaa hotellila? Kyllä,tottakai ,jos vain haluat tai onhan lauteilla tilaa vielää huikkasi molmemmat ...mietin kuumeisesti mitä teen? No uikkarit jalkaan ja ..suihkuhuoneessa pomon Merja rouva oli alasti pimpsa ajeltuna sekä Pentti pomoni kouri häntä rinnoista ,jolloin he naurahtivat ,ettetkö meinaa ottaa noita uikkareita pois? ...1sekunti ja riisuin ...posliinipenikseni sojotti ,kuin Merjan silikonirinnat ,jolloin Pentti siirtyi taakseni ja kertoi,että tästä olemme haaveilleet ,että kelpaako kylpyhuoneseksi meidänkanssa ? Samalla Pentti liu-utti kätensä penikselleni ja masturboi minua ,kun Merja kävi nelinkontin saunaneteisen lavetille Pentti ohjasi penikseni Merjan ajellulle pimpsalle ...aah! (JATKUU)

Yhteistyössä