V
vierailija
Vieras
Puhuttiinhan, ja en ole sama.Eihän siinä edes puhuttu google kääntäjästä, sinä sen otit puheeksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhuttiinhan, ja en ole sama.Eihän siinä edes puhuttu google kääntäjästä, sinä sen otit puheeksi.
Googlen kääntäjällä saa sopivan hoono soomen komentille.Puhuttiinhan, ja en ole sama.
Taas on lukutaidoton kommentoimassa. Seuraa keskusteluketjua, äläkä puutu sivusta tajuamatta kontekstia. Kyse on siitä, miten E itse tilanteen määrittelee eli kyse on tapailusta, ei seurustelusta. Pitääkö vääntää ratakiskosta.Todella ihastunut ja tapailevat, ei tietenkään mitään merkkejä kummemmasta![]()
Ei helvetti mä repeilenTaas on lukutaidoton kommentoimassa. Seuraa keskusteluketjua, äläkä puutu sivusta tajuamatta kontekstia. Kyse on siitä, miten E itse tilanteen määrittelee eli kyse on tapailusta, ei seurustelusta. Pitääkö vääntää ratakiskosta.
No ei ole botoxia, mutta enpä ole asiaan muuten sen kummemmin perehtynyt, kun ei ole ollut mielessä omalla kohdalla, vaikka ylähuuli onkin hiukan kapea. Varmaan sama idea kuin tisseissä näillä muokkaajilla, nekin esillä vaikuttavat kulkevan.Mietin noita huulitäytteitä. En tiedä, tungetaanko sinne jotain botoxia vai muuta myrkkyä mutta aika monella on ollut noita huulitäytteitä, kun ne taisivat olla muodissa jotain viisi vuotta sitten (tai ehkä kauemmin?). Nyt vain en ymmärrä, kuka pitää niitä kauniina. Ehkä jotain maltillista saatan ymmärtää, mutta jos kuvassa huulet näyttävät aivan epänormaaleilta ja suusta tulee sellainen turvonnut ja kasvot näyttävät pieniltä suhteessa huuliin, niin voiko joku pitää sitä kauniina. Onko täällä siis ihmisiä, joiden mielestä suuret huulet ovat kauniita? Tarkoitan siis tosi suuria, en mitään arvuuttelua, onko jollakulla täytettä vai onko vain meikattu sellaisiksi.
Repeä rauhassa, toivottavasti se auttaa älyn kasvussa edes vähän jollain kummallisella tavalla.Ei helvetti mä repeilen![]()
Tarkistapa taas. Kyllä puhuttiin. Ensin puhuttiin pelkästään google kääntäjästä, miten kirjoittaja on käyttänyt sitä ja sitten mainitsi tekoälyn ja kääntäjän.Eihän siinä edes puhuttu google kääntäjästä, sinä sen otit puheeksi.
Ei helvetti mä repeilen![]()
Itseasiassa en ole tänä vuonna trollannut kertaakaan. Vielä vuosi sitten täällä oli paljon kaltaisiani hupitrolleja, joiden kanssa yhteistyö sujui saumattomasti. Se oli lähinnä itseni ja muiden hauskuuttamista sen jälkeen, kun ymmärsin ettei täällä pysty enää mitään normaalia kirjoittamaan. Nykyään tämä ketju on kalpea aave entisistä ajoista ja kivat kirjoittajat kaikonneet pääasiassa muualle.Ihan kiinnostuksesta kysymys, miksi sä trollaat ja kehität pitkiä valejuttuja? Mitä iloa siitä saat?
Sinua ainakin kiinnostaa.Miten viitsitte laittaa energiaa tuollaiseen, mikä ei loppujen lopuksi ketään kiinnosta.
Ei ole minusta sama asia. Suuritissisiä on luomujakin, ellei sitten mennä joihinkin järjettömiin meloneihin, mutta se ei kuulu tähän. Just katsoin yhden vaikuttajan huulia, jotka näyttivät todella epänormaaleilta suhteessa hänen aiempiin kuviinsa, ja mietin, miksi joku ottaa täytteitä ja vieläpä niin paljon, että ne eivät vain voi olla millään tasolla normaaleja, kun ne eivät sovi kyseisen henkilön kasvoihin vaan rumentavat häntä. Vai onko mahdollista, että on tehnyt joitain kasvoleikkauksia ja huulet sitä kautta tulevat epänormaalin suuriksi?No ei ole botoxia, mutta enpä ole asiaan muuten sen kummemmin perehtynyt, kun ei ole ollut mielessä omalla kohdalla, vaikka ylähuuli onkin hiukan kapea. Varmaan sama idea kuin tisseissä näillä muokkaajilla, nekin esillä vaikuttavat kulkevan.
En ole tämä haukottelija Pentti, joka vetää makkaraa öisin ja katselee gaypalstaa.Oisko vaan itelles läskille tarpeen.
Onko tämä se bojere shippi vai BoJere shippi?Mietin noita huulitäytteitä. En tiedä, tungetaanko sinne jotain botoxia vai muuta myrkkyä mutta aika monella on ollut noita huulitäytteitä, kun ne taisivat olla muodissa jotain viisi vuotta sitten (tai ehkä kauemmin?). Nyt vain en ymmärrä, kuka pitää niitä kauniina. Ehkä jotain maltillista saatan ymmärtää, mutta jos kuvassa huulet näyttävät aivan epänormaaleilta ja suusta tulee sellainen turvonnut ja kasvot näyttävät pieniltä suhteessa huuliin, niin voiko joku pitää sitä kauniina. Onko täällä siis ihmisiä, joiden mielestä suuret huulet ovat kauniita? Tarkoitan siis tosi suuria, en mitään arvuuttelua, onko jollakulla täytettä vai onko vain meikattu sellaisiksi.
Onko siitäkin jankattu miten bojere kuuluu kirjoittaa?Onko tämä se bojere shippi vai BoJere shippi?
Ei vaan joku suuttui kun väitin hänen kirjoittaneen BoJere vaikka hän oli kirjoittanut bojere.Onko siitäkin jankattu miten bojere kuuluu kirjoittaa?![]()
Ei ole mitään tollaista hahmoa, nainen olen.En ole tämä haukottelija Pentti, joka vetää makkaraa öisin ja katselee gaypalstaa.
Ei vaan joku suuttui kun väitin hänen kirjoittaneen BoJere vaikka hän oli kirjoittanut bojere.
Itseasiassa en ole tänä vuonna trollannut kertaakaan. Vielä vuosi sitten täällä oli paljon kaltaisiani hupitrolleja, joiden kanssa yhteistyö sujui saumattomasti. Se oli lähinnä itseni ja muiden hauskuuttamista sen jälkeen, kun ymmärsin ettei täällä pysty enää mitään normaalia kirjoittamaan. Nykyään tämä ketju on kalpea aave entisistä ajoista ja kivat kirjoittajat kaikonneet pääasiassa muualle.
Pentti on oikea ihminen, sinä taas hahmo.Ei ole mitään tollaista hahmoa, nainen olen.
Oli nekin täysin hatusta vedettyjä, mutta yliampuvia ja suurin osa selvästi kieli poskessa kirjoitettuja. Oikeastaan vähän ikinä niitä aikoja.täällä oli tosiaan aika hauskat jutut yhdessä vaiheessa. Itsekin osallistuin satunnaisesti joihinkin trollauksiin, kun pääsin jyvälle niistä. Ne oli tosi viattommia ja hauskoja juttuja vs ihan hatusta vedetyt tarinoinnit todellisten ihmisten tekemisistä ja niillä trollaaminen. Ymmärsin parin viime päivän kirjoitteluista ja tämän aamun väännöistä, että sellaisia on nyt tänne ilmestynyt.
Eihän ole, minä taas olen, ja vaikuttais olevan joku haukkumayritys vaan tämä mieheksi kutsuminen.Pentti on oikea ihminen, sinä taas hahmo.
Mut on ok väittää täällä miehiä naisiksi?Eihän ole, minä taas olen, ja vaikuttais olevan joku haukkumayritys vaan tämä mieheksi kutsuminen.
Missäs niin on väitetty, minua miehitelty ja pentitelty, plus typerät nakurantajutut, se on faktaa.Mut on ok väittää täällä miehiä naisiksi?