V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ketkä teistä on olleet junalla matkalla Ouluun eilen? Olette päässeet Ilta-Sanomiin!!
Onko se sit moraalin vastaista parittaa jumalaa ihmisille? Mulla syntyi idea uuteen maalaukseeni. Kameroiden ylijumala puraisee mehevää persikkaa.
![]()
”Mummot” riehuivat VR:n junassa – ”Haista sinä paska!”
Tunteet kuumenivat Extra Rento -luokassa.www.is.fi
Ei kun se olikin Oulusta Helsinkiin. Kuka tunnustaa?
Oli. Yksi kalastaja sai aamuvarhaisella heistä kuvan, kun he lepäsivät sylikkäin kannella.
Vai että "kerrotaan"! Mistä tietosi egyptiläisistä on peräisin? En usko että pariutuivat jos sinulla ei ole jakaa kuvaa väitteidesi tueksi, trolli. Täällä voi kuka vain näköjään parittaa ketä vain ilman mitään todellisuuspohjaa!Tämä on oivallus, joka vie ihmiskuntaa eteenpäin. Kerrotaan muuten, että jo muinaiset egyptiläiset pariutuvat avaruudesta askeutuneiden jättiläisjumal-olentojen kanssa. Go on!
Juu, typerästi käyttäytyvät tätsät, ei tosin mitenkään tähän ketjuun liittyvää, ite taas vastaavassa tilanteessa en ottanut ees vastaavaa eri junavuoron arvottua paikkaa vastaan, vaan peruutusturvan avulla vaan rahat takas ja eri junavuorolla vasta kyytiin itse valitulla paikalla.Yksi mummo iski nyrkkiä pöytään ja haistatteli konnarille: ”Minä olen Kanadan kansalainen. Haista sinä paska!” Siinä meni sitten konnarin raja ja hän sanoi, että Tampereella loppuu rouvien matka. "
Ei hlvetti!![]()
Kuulostaa palstalaiselta.![]()
Aijjuma. Tää juttu on kyllä kultaa. Onkohan nää sukua niille piereville mummoille.![]()
No eihän, näillä ei vaikuttanut olevan omaa ongelmanratkaisukykyä yhtään.Kuulostaa palstalaiselta.
Kuten palstalaisilla.No eihän, näillä ei vaikuttanut olevan omaa ongelmanratkaisukykyä yhtään.
Niinpä kuvia kehiin nyt näistä pariutumista egyptiläisissä stna.Vai että "kerrotaan"! Mistä tietosi egyptiläisistä on peräisin? En usko että pariutuivat jos sinulla ei ole jakaa kuvaa väitteidesi tueksi, trolli. Täällä voi kuka vain näköjään parittaa ketä vain ilman mitään todellisuuspohjaa!
Kuinka niin, aina on tullut ehittyä joka paikkaan pienistä kömmähdyksistä huolimatta, ja ”eksyessä” voi myös avata suun kysyä.Kuten palstalaisilla.
Niinpä kuvia kehiin nyt näistä pariutumista egyptiläisissä stna.
Ai niin Slovenian reissullakin meinasin mennä yhessä kohtaa väärälle portille ku väsyneenä ajatus katkesi ja unohin paluussa välillä et pitää kattoo TrePirkkalaan menevää lentoa (eikä Helsinki kuten menomatkalla)Kuinka niin, aina on tullut ehittyä joka paikkaan pienistä kömmähdyksistä huolimatta, ja ”eksyessä” voi myös avata suun kysyä.
Olen lukenut palstaa nyt päivän ja alkaa selvitä miksi tällä on ollut kauhea maine ja mistä tappelu tulee. Jengi sanoo että tavalliset keskustelijat lähti vuosi tai kaksi sitten ilmeisesti. Tänne jäi kaiketi ilkeyttä hakevat trollit sekä pieni joukko poikkeuksellisen helposti trollattavia kirjoittajia jotka (autismin kirjon tai jonkun muun takia) ottaa kaiken kirjaimellisesti, mustavalkoisesti ja vakavasti eikä jostain syystä vieläkään ymmärrä ettei trollin kanssa väittelemällä saa korjattua mitään ikinä.
Vai että "kerrotaan"! Mistä tietosi egyptiläisistä on peräisin? En usko että pariutuivat jos sinulla ei ole jakaa kuvaa väitteidesi tueksi, trolli. Täällä voi kuka vain näköjään parittaa ketä vain ilman mitään todellisuuspohjaa!
Mutta rasvaista sitten.En tiennytkään, että nautasikajauhelihasta tulee näin hyvää spaghettikastiketta!!!![]()
Olen lukenut palstaa nyt päivän ja alkaa selvitä miksi tällä on ollut kauhea maine ja mistä tappelu tulee. Jengi sanoo että tavalliset keskustelijat lähti vuosi tai kaksi sitten ilmeisesti. Tänne jäi kaiketi ilkeyttä hakevat trollit sekä pieni joukko poikkeuksellisen helposti trollattavia kirjoittajia jotka (autismin kirjon tai jonkun muun takia) ottaa kaiken kirjaimellisesti, mustavalkoisesti ja vakavasti eikä jostain syystä vieläkään ymmärrä ettei trollin kanssa väittelemällä saa korjattua mitään ikinä.
Mutta rasvaista sitten.
No ei, hah hah.Onko se paljon puhuttu deittiseura keskellä kuvassa?