K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisaalta silloin ketjuun myös ilmestyi lukuisa määrä täällä yleensä kirjoittelemattomia vammaisia sekaparituksineen. Bojan kuuluu Jere Pöyhöselle, ettäs tiedätte.
Ei SOS mitä juttua nyt

Sinä ja jokainen samanlainen: menkää nyt herran tähden sinne B K rakkausketjuun, pitäkää tämän kaltaisen viestit siellä, ja lakatkaa poistelemasta muiden ihmisten ketjuista tavaraa.
Kaikki voittaa.

täällä olisi toinen jolla vain yksi aikaisempi kokemus joka menikin osaksi pieleen kun kumpikin jännitti ja söhläs. Otimme kyllä suuhun ja imimme mutta emme kumpikaan lauenneet ja tilanne ei ole toistunut.Harmittaa tosi kovasti sillä jälkeenpäin ajateltuna se oli aivan mahtavaa kun kulli liukui aivan kurkun perille ja pallit olivat kämmenelläni.Tunsin miten se alkoi tärisemään ja paksuni niin silloin hölmö lopetin.Yritimme myös muuta mutta sekin meni penkin alle.Haluaisin myös kovasti löytää luotettavan ja siistin kaverin ja olen Oulun etelä puolelta ja uneksin suonikkaasta suussani.Kerro vähän masa itsestäsi

Oon jo kauan miettinyt miltä se tuntuis. Nyt on kaveri tulossa ""pikkujouluihin"" saunomaan. Samalla otetaan vähän jaloja juomia. Luulen, että kaverikin on ajatellut asiaa. Olemme vain aikaisemmilla kerroilla katsoneet leffoja ja samalla toistemme jöpöttäviä kaluja, salaa mukamas. Odotan kalu kovana mitä tänä vuonna tulee tapahtumaan.
Se on tämän palstan ehdottomasta parhain ketju. Täyttä asiaa.🥇🏆

Oon jo kauan miettinyt miltä se tuntuis. Nyt on kaveri tulossa ""pikkujouluihin"" saunomaan. Samalla otetaan vähän jaloja juomia. Luulen, että kaverikin on ajatellut asiaa. Olemme vain aikaisemmilla kerroilla katsoneet leffoja ja samalla toistemme jöpöttäviä kaluja, salaa mukamas. Odotan kalu kovana mitä tänä vuonna tulee tapahtumaan.
Mulla ois sauna lämmin huomenna ja kaljat viilentymässä jääkaapissa. Olen aina halunnut kokeilla sitä miesten kesken mökkini laiturilla. Onkohan sinulla mitään asiaa huomenna Merimaskuun? On täällä Naantalissa päin.

Ihan sama miten kauan on ollut, tälle setille on nyt oma B K rakkausketjunsa.

(Vammaisuudella haukkuminen ei kyllä kuulu MIHINKÄÄN, mutta jos tää porukka/henkilö vie senkin mennessään rakkausketjuun niin en tule sinne lukemaan ja poistelemaan)
Mitä se heidän shippi siellä tulee olemaan? Sateenkaaren värit ja alaviivat paukkuu kun pari mummoa ihastelee naisten perään kuolaavia miehiä. Välillä muistellaan miten heillä on se oikea paritus ja muut on pöl västejä, va jakkeja jne.

täällä olisi toinen jolla vain yksi aikaisempi kokemus joka menikin osaksi pieleen kun kumpikin jännitti ja söhläs. Otimme kyllä suuhun ja imimme mutta emme kumpikaan lauenneet ja tilanne ei ole toistunut.Harmittaa tosi kovasti sillä jälkeenpäin ajateltuna se oli aivan mahtavaa kun kulli liukui aivan kurkun perille ja pallit olivat kämmenelläni.Tunsin miten se alkoi tärisemään ja paksuni niin silloin hölmö lopetin.Yritimme myös muuta mutta sekin meni penkin alle.Haluaisin myös kovasti löytää luotettavan ja siistin kaverin ja olen Oulun etelä puolelta ja uneksin suonikkaasta suussani.Kerro vähän masa itsestäsi
🔥🔥🔥

Mitä se heidän shippi siellä tulee olemaan? Sateenkaaren värit ja alaviivat paukkuu kun pari mummoa ihastelee naisten perään kuolaavia miehiä. Välillä muistellaan miten heillä on se oikea paritus ja muut on pöl västejä, va jakkeja jne.
Ihan sama mulle mitä ne siellä tarkalleen ottaen puhuisivat. Kunhan edellä lainatun kaltainen parasosiaalinen julistaminen siitä kuka "KUULUU" kenelle ja tällaisen ajattelun komppaajat pysyy siellä.
Samalla päästäneen tässä ketjussa eroon ihmisestä joka käyttää vuonna 2026 vammaista haukkumasanana.

Lihavoin oleellisen, koska täällä trollaamisen tahi aidon luetunymmärtämisvaikeuden vuoksi usein saivarrellaan ja väärinymmärretään.

Harvoin sanon, mutta olit kyllä hölmö, kun lopetit 😵‍💫

Mut on saanut sekoamaan yks vtun kuuma slovenialainen mies. Vttu miten kauniit kasvot ja vartalo. Haluaisin imeä hänen varpaitaan, nuolla sen jälkeen ne vahvat reidet. Ottaa kullin kokonaan suuhun ja näyttää hänelle, että miltä syväkurkutus tuntuu. Haluaisin kokea hänen huulensa kullini ympärillä ja päästää lastini hänen kasvoilleen.

Yhteistyössä