V
vierailija
Vieras
Moni oli silloin vielä julkinen. Ja mitä törkeää laittaa yksityiselle seuraamispyyntö, hän saa itse päättää hyväksyykö vai ei.Aika käsittämätöntä (törkeää siis) ollut silloin mennä niihin seuraajaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moni oli silloin vielä julkinen. Ja mitä törkeää laittaa yksityiselle seuraamispyyntö, hän saa itse päättää hyväksyykö vai ei.Aika käsittämätöntä (törkeää siis) ollut silloin mennä niihin seuraajaksi.
Handle ei kyllä käänny niin.Tai nuppeja.
No just tää, että sitten urkkii näitä myöhemmin yksityisiksi kääntyneitä tilejä.Moni oli silloin vielä julkinen. Ja mitä törkeää laittaa yksityiselle seuraamispyyntö, hän saa itse päättää hyväksyykö vai ei.
Ketjua voi kommentoida myös sivullinen ja yhdessä ketjussa voi olla kymmenen ihmisen kommentti. Yksi keskusteluketju ei ole sun yksityisomaisuutta.Se kommentti ei ole tässä ketjussa, joten se ei kuulu tähän mitenkään.
Ei niitä pysty urkkimaan ulkopuolinen.No just tää, että sitten urkkii näitä myöhemmin yksityisiksi kääntyneitä tilejä.
Niin, siitä just puhutaan. Ei hän tiennytkään. Ja valehteli määrät.Mä ihmettelen sitä, että tiedät tykkäilleen "ainakin 100 ihmisen" stooreja. Eli miten sä tiedät?
No pystyyhän, tää suomalaisseuraaja on ulkopuolinen ja nytkin oli urkkinut Bojanin kommentteja niihin.Ei niitä pysty urkkimaan ulkopuolinen.
Oletko Bojan. Jos et niin ole kiitos hiljaa.Mutta eipä ole sataan stooriin laittanut.
Voi kommentoida, mutta turha inistä, että on kommentoinut ketjun ulkopuolella jotain muuta.Ketjua voi kommentoida myös sivullinen ja yhdessä ketjussa voi olla kymmenen ihmisen kommentti. Yksi keskusteluketju ei ole sun yksityisomaisuutta.
Jep ja henkilö osaa varmasti siivota seuraajansa ja valita kenelle haluaa profiilin näkyvän.Ei niitä pysty urkkimaan ulkopuolinen.
Siis nimenomaan, tää on jo vakavamman tason stalkkerointia ja pakkomiellettä.Aika käsittämätöntä (törkeää siis) ollut silloin mennä niihin seuraajaksi.
AutistiNiin, siitä just puhutaan. Ei hän tiennytkään. Ja valehteli määrät.
On kommentoinut monia stooreja ja tykännyt useasta julkaisusta viime yönä.Mä ihmettelen sitä, että tiedät tykkäilleen "ainakin 100 ihmisen" stooreja. Eli miten sä tiedät?
Minä kirjoitin et osa näistä on ollut avoin insta 2023 ja ovat muuttaneet sen sen jälkeen salaiseksi, ei tämä toinen. Älä nyt kiihkoissasi sekoita keskustelijoita.No pystyyhän, tää suomalaisseuraaja on ulkopuolinen ja nytkin oli urkkinut Bojanin kommentteja niihin.
Äly hoi, älä jätä! Justhan kirjoitin, että kun ne myöhemmin muuttuvat yksityiseksi, tää stalkkeri onkin sit seuraajissa.Ei niitä pysty urkkimaan ulkopuolinen.
Itse sekoitat nyt.Minä kirjoitin et osa näistä on ollut avoin insta 2023 ja ovat muuttaneet sen sen jälkeen salaiseksi, ei tämä toinen. Älä nyt kiihkoissasi sekoita keskustelijoita.
Vaikea käsittää, ettei nämä eräät ymmärrä. Eivätkö he seuraa kuin K:ta ja B:tä.On kommentoinut monia stooreja ja tykännyt useasta julkaisusta viime yönä.
Niin paitsi sinä. Ainoa syy alkaa seuraamaan heitä on se, että he on Bn tuttuja/kavereita ym. Ja epätoivoisesti yritän kerätä kaikki pienimmätkin vihjeet Bn elämästä. Sairasta.Ei niitä pysty urkkimaan ulkopuolinen.
Ei ne tajua, että tää yksi onkin fanistalkkeri.Jep ja henkilö osaa varmasti siivota seuraajansa ja valita kenelle haluaa profiilin näkyvän.
Seuraajia saa poistettua jos ei halua jakaa heille sisältöä.Äly hoi, älä jätä! Justhan kirjoitin, että kun ne myöhemmin muuttuvat yksityiseksi, tää stalkkeri onkin sit seuraajissa.
Seuraaja se on eikä mikään stalkkeri.Äly hoi, älä jätä! Justhan kirjoitin, että kun ne myöhemmin muuttuvat yksityiseksi, tää stalkkeri onkin sit seuraajissa.
Kuka tää ylläoleva trolli on. Hyvin vedät autistin roolia. Voisit kyl välillä tehdä muutakin.Itse sekoitat nyt.
Mutta ei lähellekään sataa.On kommentoinut monia stooreja ja tykännyt useasta julkaisusta viime yönä.
Juuri näinSitten heillä on myös ne ketjut missä oikeasti kuolaavat. Nämä muut ovat vain näytöstä. Sattumalta osui vauvalla silmiin sellainen, ollut pystyssä jo kuukauden.
Seuraaja, jonka tarkoitusperät on vähintäänkin kyseenalaiset.Seuraaja se on eikä mikään stalkkeri.