V
vierailija
Vieras
Shippaajat on kuvottavia. Misogynia vain kukoistaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Shippaajat on kuvottavia. Misogynia vain kukoistaa.
Eihän niissä oo mitään samannäköisyyttä kuin tummat hiukset, ja nekin eri sävyiset.
Kyl niistä samaa näköö löytyy. K halus twinnata Bn kans, eikä täältä ton kummempaa muikkelia löytynyt. Ei Etä enää tarvittu, kun Bn ja Dzn suhde loppuEi kyllä ole, aika harhaista verrata lyhyenläntää kuviaan muokkaavaa tavista johkin Dz. Belorfia koittaa matkia tää podcastaaja, mutta jää jälkeen siinäkin.
Viime vuonna kävi ainakin 12 kertaa Dz luona, varmasti käynyt useammin kun ei sen kaikista menemisistä tiedetä. Kn luokse ei tainnut matkustaa kertaakaan?Höpön löpöä.
Mistä sä tän tiedät?Ei ollut Bllä ja Dzlläkään mutta B matkusti Dz luokse aina kun oli pidempi vapaa.
Jankkaat jostakin täysin selvästä parodia viestistä trollien kanssa. B on tykkäillyt eilen useamman ihmisen postauksessa ja voi voi, jos et niitä näe.Ei tarvi, mut ei tarvii myöskään väittää perusteettomasti, että olis tykkäillyt yöllä satamäärin eri ihmisten stooreista
Miksi Bn pitäisi jatkuvasti ravata Kn luona? On hänellä muutakin elämää.Viime vuonna kävi ainakin 12 kertaa Dz luona, varmasti käynyt useammin kun ei sen kaikista menemisistä tiedetä. Kn luokse ei tainnut matkustaa kertaakaan?
Aika typerys oletTuo nyt on sinun omaa mutuiluasi![]()
Kuvottavaa vihapuhettaKyl niistä samaa näköö löytyy. K halus twinnata Bn kans, eikä täältä ton kummempaa muikkelia löytynyt. Ei Etä enää tarvittu, kun Bn ja Dzn suhde loppu
Mistä tää sun naisviha ja katkeruus kumpuaa?
Mielenkiintoista. Tää B & K ihkuttelu ja naisten solvaaminen alkaa aina kun eräs saapuu paikalle.
No siis vastaus siihen, että missä kommentissaan väitti seuraavansa Bojanin ystävien tilejä.Mitä tuosta viestistä? Ymmärrätkö että he nauravat sulle.
Tän siitä saa kun psykiatristen potilaiden hoito on retuperällä.Mielenkiintoista. Tää B & K ihkuttelu ja naisten solvaaminen alkaa aina kun eräs saapuu paikalle.
Mutta kaikki eivät ole tänäänkään erottaneet.Juu erotan sinut ja aidon kyllä.
No siis ehkä K siksi hieman "kiinnostui".Dzn ja En yhdennäköisyys oli kyl outoo.
Ok, no se ei ole mun ongelma.Mutta kaikki eivät ole tänäänkään erottaneet.
No jaa, olihan se Kn eksäkin tumma povipommi silloin aikoinaan.No siis ehkä K siksi hieman "kiinnostui".
Mua oksettaa tuo sun "naisten" niputtaminen yhdeksi köntiksi. Vähän kuin "työttömät"
Olihan kasvoista todella samaa näköä.Eihän niissä oo mitään samannäköisyyttä kuin tummat hiukset, ja nekin eri sävyiset.
No daa, tää ei varmaan olllut ikinä mitään vakavaa ja näytä mulle henkilö, joka on itse blokannut Jeren, okei?Jos Kn ja Em juttu olisi ohi Em on tapana blokata instassa exsänsä/kumppanit eli EM seuraa K:ta
Jeps eikö tuo E ole juuri K:n unelmanainen? Muodokas, kaunis ja mikä tärkeintä lyhyt.No jaa, olihan se Kn eksäkin tumma povipommi silloin aikoinaan.
Ihan eri luusto ja silmät.Olihan kasvoista todella samaa näköä.
Susta.Mistä tää sun naisviha ja katkeruus kumpuaa?