V
vierailija
Vieras
Ei mulla ole mitään omia ketjuja. Tämä on ainoa.Mene niihin omiin ketjuihisi nyt vaan, häirikkö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mulla ole mitään omia ketjuja. Tämä on ainoa.Mene niihin omiin ketjuihisi nyt vaan, häirikkö.
Juoruakkoja tarkoitin.No ei hän tajua. Menee jatkossakin Bojania vastaan kentälle ja selvittää hotelleja.
Niitä on nyt K:sta ja kameramiehestä useampi.Ei mulla ole mitään omia ketjuja. Tämä on ainoa.
Niin eli kyseisistä ihmistä.Juoruakkoja tarkoitin.
Vihdoin joku puhuu asiaa.Oisko niitä perseen kuvia jossakin? Ei hvetti mä en jaksa mitään Bn instatykkäys juttuja. Vttu miten kuiva aihe.
Mitä mä niissä teen?Niitä on nyt K:sta ja kameramiehestä useampi.
Ne ei ole mt-potilaille tarkoitettukaan.Mitä mä niissä teen?
En tarkoittanut.Niin eli kyseisistä ihmistä.
Niitähän siellä just onkin, pysyisivätkin sit paikassaan ilman mitään persediscoiluja tänne.Ne ei ole mt-potilaille tarkoitettukaan.
Hän on kyllä K fani, sanoi ylempänä niin.Ne ei ole mt-potilaille tarkoitettukaan.
Sopii kuvaan.Hän on kyllä K fani, sanoi ylempänä niin.
Miksei sitten halua K ketjuihin?Sopii kuvaan.
Näin juuri.Uuvuttavaa epäkeskustelua koko aamu. Puutun kuitenkin siihen, että on aivan yhtä typerää, moukkamaista ja halveksittavaa käyttää lyömäaseena autismia tai muuta diagnoosia kuin vaikkapa haukkua jotakuta vammaiseksi. Tuntemani autistit ovat erittäin fiksuja ihmisiä eikä heidän diagnoosinsa kuulu olla kenenkään haukkumasana yhtään sen enempää kuin homottelukaan.
Niitä hänelle ehdotin.Miksei sitten halua K ketjuihin?
Onko ymmärryksessäsi vikaa. Oon Bojere shippari, tajua jo.Miksei sitten halua K ketjuihin?
Miksi ehdotat Bojere shippareille KK parituspaikkaa?Niitä hänelle ehdotin.
Ja K-fani, koska tämä kelle vastattiin kertoi niin.Oon Bojere shippari, taliaivo.
Ei hän tajua. Hänellä mt.Onko ymmärryksessäsi vikaa. Oon Bojere shippari, tajua jo.
En ole. Trolli esiintyi minuna.Ja K-fani, koska tämä kelle vastattiin kertoi niin.
Ei kertonut mistään shippauksesta kys. viestissä.Miksi ehdotat Bojere shippareille KK parituspaikkaa?
Mt-potilaat on ihan muita. Niitä täällä riittää.Niitähän siellä just onkin, pysyisivätkin sit paikassaan ilman mitään persediscoiluja tänne.
Normaali huomaa sen silti.Ei kertonut mistään shippauksesta kys. viestissä.
Tai sit jutussa ei ollut kyse sinusta, kuka shippaaja kaipais sitä K:n persespämmiä lisää muka.En ole. Trolli esiintyi minuna.