V
vierailija
Vieras
Mun kirjoitus on tosielämää, sillä ei ole mitään tekemistä trollauksen kanssa. Pitäisikö B:n olla koko kesä ilman seksiä?Trololol.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun kirjoitus on tosielämää, sillä ei ole mitään tekemistä trollauksen kanssa. Pitäisikö B:n olla koko kesä ilman seksiä?Trololol.
Seurasi kahta S:n mummoa, seuraakohan enää.Yhteen mummoon ja siihenkin oletettavasti. Ei mitään tietoa, että olisivat useampia mummoja tavanneet tai että niitä edes on enää elossa.
Noihan perättömiä höpinöitä suurin osa, joo jotain pariskuntia nähnyt B missä toinen osapuoli nainen.Ei se seuraa muita Bn matkoja kuin Khon liittyvät.
Tämä pöljä huutelija on tosikko K-fani, jota kiinnostaa pelkät kuivat tilastot. Sitten on kaksi B-fania, joista toinen rakastaa v ja i kirjaimilla alkavia haukkumasanoja. Toinen taas on kaivellut haukkumasanansa mummon vintiltä.
Eihän seurannut.Seurasi kahta S:n mummoa, seuraakohan enää.
Uuuuu... joku kuvittelee jälleen itsestään liikoja. Moneenko kertaan pitää sanoa, että älä yritä tunnistaa kirjoittajia. Aina menee pieleen.Tämä pöljä huutelija on tosikko K-fani, jota kiinnostaa pelkät kuivat tilastot. Sitten on kaksi B-fania, joista toinen rakastaa v ja i kirjaimilla alkavia haukkumasanoja. Toinen taas on kaivellut haukkumasanansa mummon vintiltä.
Eiköhän Kärpyn osuus levystä oo jo valmis. Tai ainakin olis jo syytä olla, jos julkaisukin on jo pari kuukauden päästä. Miksauksiin ym menee oma aikansa.Älkää pöljät kuvitelko, et K on minnekään ulkomaan lomalle menossa kesken keikkakesän. K on myös itse sanonut, että levy pitää tehdä valmiiksi ja siksi keikat on viikonloppuisin.
Onko mitään tietoa/veikkauksia minkä verran uutta musiikkia tulee olemaan levyllä?Eiköhän Kärpyn osuus levystä oo jo valmis. Tai ainakin olis jo syytä olla, jos julkaisukin on jo pari kuukauden päästä. Miksauksiin ym menee oma aikansa.
Eikö tää mummo alkanut seuraamaan Joksuja tai sitä fani mikä lie olikaan?Yhteen mummoon ja siihenkin oletettavasti. Ei mitään tietoa, että olisivat useampia mummoja tavanneet tai että niitä edes on enää elossa.
Ei seurannut. Se mummo stalkkas kaikki Josubsin kääntämät jutut, tästäkään ei varmaa tietoa että oli oikeesti mummo, mutta ei nekään ig:ssä toisiaan seuranneet. Äitiä kyllä seurasi ja seuraa vieläkin.Seurasi kahta S:n mummoa, seuraakohan enää.
Uuuu, eli olet toinen noista edellisen mainitsemistaUuuuu... joku kuvittelee jälleen itsestään liikoja. Moneenko kertaan pitää sanoa, että älä yritä tunnistaa kirjoittajia. Aina menee pieleen.
Sitä paitsi olen oikeassa tossa, mitä kirjoitin.
Mulla ei oo muuta veikkausta, kun et se Tuu mun luo luultavasti tulee tuolle levylle, kun kerran nyt duunattiin valmiiksi.Onko mitään tietoa/veikkauksia minkä verran uutta musiikkia tulee olemaan levyllä?
Tuu mun luo on niin Tauskin kuuloinen biisi.Mulla ei oo muuta veikkausta, kun et se Tuu mun luo luultavasti tulee tuolle levylle, kun kerran nyt duunattiin valmiiksi.
Boitsulle kyllä kelpaa. Hän rakastaa Jere PöyhöstäHuhhuh, ei kyllä mitkään edustavat valkoiset pullareidet ja perse K:lla tossa Vesala -stoorissa.
Hyi hlvetti.Boitsulle kyllä kelpaa. Hän rakastaa Jere Pöyhöstä![]()
Sä saat siivota oksut koska niitä aiheutatBoitsulle kyllä kelpaa. Hän rakastaa Jere Pöyhöstä![]()
On kyllä totta, suoraan perämetsästä kaivettu, sehän tässä huvittaakinMummon vintiltä löytyneet haukkumasanat.![]()
Kun ei taida olla mikään artistivip, siksi.Miten toi mummo ja puolalainen on artisti Vipissä?
Nii, homot ei laula.Eihän Antin parisuhteetkaan ole paljastuneet. Seiska ollut kerran vielä väärillä jäljillä.![]()
On kyllä herkullinen tilanne jos täällä kaikkein parjatuimmat fanit on paraikaa oikeesti artistivipissä ja me paremmat ihmiset naamat pitkinä täälläMiten toi mummo ja puolalainen on artisti Vipissä?
Seuraa sitä toista mummoa. Ja toinen mummo on se subs seuraaja.Ei seurannut. Se mummo stalkkas kaikki Josubsin kääntämät jutut, tästäkään ei varmaa tietoa että oli oikeesti mummo, mutta ei nekään ig:ssä toisiaan seuranneet. Äitiä kyllä seurasi ja seuraa vieläkin.
Kärppä saattaa hyvinkin tykätä Tauskin biiseistäTuu mun luo on niin Tauskin kuuloinen biisi.![]()