V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt ihan hiljattain, on tuolla uusissa dolphinissa.Milloin muuten B alkoi seurata Kiroa? Onko jo vuodesta 2023 vai myöhemmin?
Elikkä tällä uusimmalla Suomen vierailulla siis.Nyt ihan hiljattain, on tuolla uusissa dolphinissa.
Minä en aina tiedä et kumman instassa olen, kun ovat niin samannäköisiä.Milloin muuten B alkoi seurata Kiroa? Onko jo vuodesta 2023 vai myöhemmin?
Mistä tiedät että oli yksi? Kyllä niitä oli enemmän kuin yksi.Sehän oli vaan yksi seko henkilö, joka niitä tanssivia faneja haukkui.
Toi pallopää nyt Bojania muistuta mistään kohtaa.Minä en aina tiedä et kumman instassa olen, kun ovat niin samannäköisiä.
Sitten et ole rapu.Mä oon rapu ja inhoan juhlia tai olla huomion keskipiste.
No luepa eiliset/yölliset keskustelut, alkuun saattoi olla joku muukin joka väitti jostain artistivipistä väärin.Mistä tiedät että oli yksi? Kyllä niitä oli enemmän kuin yksi.
Onko E rapu horoskooppiltaan? Ei sitten ole mikään ihme että valitti kun Käärijä ei hänen synttäreitään huomioinut. Mun sisko on rapu ja auta armias jos hänen miehensä ei huomioi synttäreitä tai muitakaan juhlia. Hänestä tulee todella ärsyttävä martyyri. Ravut suhteessa vaativat että heitä kohdallaan kuin kuningatarta. Heidät pistetään etusijalle kaikessa. He haluavat olla juhlien keskipiste jne.
Tosin voi olla et osa on poistunutkin.No luepa eiliset/yölliset keskustelut, alkuun saattoi olla joku muukin joka väitti jostain artistivipistä väärin.
Minä en aina tiedä et kumman instassa olen, kun ovat niin samannäköisiä.
Minä en aina tiedä et kumman instassa olen, kun ovat niin samannäköisiä.
Vanha vitsi.Mistä tää samannäköisyys on tullutBojan on tosi kapeakasvoinen
Jospa selitys löytyy kuumerkistä?Sitten et ole rapu.
Meitä on monia, jotka sekoittavat heidät keskenään.Vanha vitsi.
Niinpä varmaan.Meitä on monia, jotka sekoittavat heidät keskenään.
Mä on luullut, et noin paha kasvosokeus on harvinaista. Varmaan sit ihan mahdotonta erottaa Kärtsää ja Härtsää toisistaan?Meitä on monia, jotka sekoittavat heidät keskenään.
Meitä on monia, jotka sekoittavat heidät keskenään.
Jos olisi joku salailtava, ei laittaisi kuvia ollenkaan. Ehkä Bojan on yksin liikenteessä. Vähän samanlaisia otoksia kuin Ääniwallista ja SisiliastaKetkä pojat? Yleensä B on laittanut seuralaisistaan kuvia poikain reissulla.
Täsmälleen sama.Mä oon rapu ja inhoan juhlia tai olla huomion keskipiste.
Jep. Ja sitä ei K&E:llä ole. K & Bojan sen sijaan...Suhteen "rakentaminen" on jo käsitteenä päin persettä. Ainoa oihea kemia vie jalat alta ja säteilee energiaa arkeen vaikka etäisyyttä olisikin.
Porvoon keikan aamuna.Milloin muuten B alkoi seurata Kiroa? Onko jo vuodesta 2023 vai myöhemmin?
Kiitos, näin ajattelinkin. Olisikohan Kirollakin sitten jotain tekemistä TML:n kanssa.Nyt ihan hiljattain, on tuolla uusissa dolphinissa.