V
vierailija
Vieras
Niin osa äänesti mutta moni sanoi ettei aio osallistua gallupeihin.Kehtasihan. Niissäkin oli aina joitakin nuolia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin osa äänesti mutta moni sanoi ettei aio osallistua gallupeihin.Kehtasihan. Niissäkin oli aina joitakin nuolia.
Oisko että niitä on paljon siirretty näkymään vaan kirjautuneille? En tiedä, mut voisko toi vaikuttaa siihen että ei löydy enää google-haulla? Muistan vaan että jossain vaiheessa moni muutti kirjoituksensa sellaisiksi, että ne näkyy vain kirjautuneille, en muista miksi, joku ihan pätevä syykin siihen oli.Onko täällä vielä ao3-osaajia? Mielestäni aiemmin kaikki K/B-stoorit löysi kattavimmin Google-haulla "Käärijä Bojan ao3", mutta muistanko oikein? Eli se antoi hakutuloksiin linkin, josta menemällä ne kaikki löytyi. Nyt kun suodatin siitä hakutuloksesta suomenkieliset, niin antoi viisi (5) tarinaa!Vaikka niitä on tietenkin paaaaaaaljon enemmän.
Nuolien määrästä näki, että aikalailla jokainen äänesti niissä.Niin osa äänesti mutta moni sanoi ettei aio osallistua gallupeihin.
Pystyn myös kirjautumaan ja muistikuvani olisi, että tolla googlehakukikalla myös sitä vaatineet listautuivat siihen kun olit kirjautunut ja teki tuon haun.Oisko että niitä on paljon siirretty näkymään vaan kirjautuneille? En tiedä, mut voisko toi vaikuttaa siihen että ei löydy enää google-haulla? Muistan vaan että jossain vaiheessa moni muutti kirjoituksensa sellaisiksi, että ne näkyy vain kirjautuneille, en muista miksi, joku ihan pätevä syykin siihen oli.
Höpö höpö, ketjun trafiikki oli paljon suurempi kuin äänimäärät.Nuolien määrästä näki, että aikalailla jokainen äänesti niissä.
Trafiikki ehkä, mutta ei ketjua jatkuvasti seuranneiden ja lukeneiden määrä, joka oli siinä 70:ssä.Höpö höpö, ketjun trafiikki oli paljon suurempi kuin äänimäärät.
Oli reilusti enemmänTrafiikki ehkä, mutta ei ketjua jatkuvasti seuranneiden ja lukeneiden määrä, joka oli siinä 70:ssä.
Joo, pelkästään discordissa on yli 100 ja moni jäi sen ulkopuolelle. Vanhoina aikoina oli palstailijoita muutenkin enemmän.Oli reilusti enemmän
Luuletko, että porukka puhuu tottaEipä ollut näin. Monta kertaa tehtiin ikäjakaumagalluppia ja enemmistö oli noin (20-)25 - 45 vuotiaita.
En minä ainakaan vastaile tälläisiin.Nuolien määrästä näki, että aikalailla jokainen äänesti niissä.
Täh, viisi sivua eli 119 ficciä löytyi avoimelta puolelta googlen hakusanoilla jerebojan fanfiction ainakin.Onko täällä vielä ao3-osaajia? Mielestäni aiemmin kaikki K/B-stoorit löysi kattavimmin Google-haulla "Käärijä Bojan ao3", mutta muistanko oikein? Eli se antoi hakutuloksiin linkin, josta menemällä ne kaikki löytyi. Nyt kun suodatin siitä hakutuloksesta suomenkieliset, niin antoi viisi (5) tarinaa!Vaikka niitä on tietenkin paaaaaaaljon enemmän.
Asuttiin muuten vuosia samalla alueella Turussa Tauskin kanssa. Sitä ennen hän asui Virpin ja perheensä kanssa Naantalin perukoilla. Hennaa en muista ollenkaan. Pari kertaa olen Tauskin kanssa jutellut. Juu ja jos kysyt, niin olen yli 50v. mutta kyllä täällä nuoretkin tietää Tauskin, koska hän keikkailee Turun aluella edelleen ahkerasti ja maine kantaa.Tiedoksi vaan, että hän on syntynyt Helsingissä ja asuu Paraisilla. Ei mitään tekemistä Turun kanssa. Vieras turkulaisille. Ootko nyt vähän nolo tyyppi.
Minä olen Tauski fani.Jaaha, joku E-fani täällä päivystämässä edelleen![]()
Lutkutuksentäyteisiä poutapäiviä sulle! Pidä huolta K:n heiloista, ne susta huolen pitää! Pidä kiiinni, palstasäännöistä, niistä voima itää!
![]()
Kaikki muut vastasivat.En minä ainakaan vastaile tälläisiin.
Vauvalle moni kyllä sanoi, ettei vastaa.Kaikki muut vastasivat.
Kaikki muut vastasivat.
Tuli just 145 täyteen.Minkä ikäisiä olette? Minä 45.
Menitkö kämppiin juhlimaan vai ihan kotioloissa? Oliko tapailikumppani paikalla?Tuli just 145 täyteen.
Juu ei kiitos, ihmettelen ketä naurattaa joku Tauski.Eilen yöllä ollu kerrankin lyhyen aikaa vanhan hyvän ajan hupikeskustelijoita! Lähtien siitä kun yks paljasti et ajatteli että kaikki tauskistapuhujat on turkulaisille. Olispa tommosta lepposta enemmän
Vai lutkutteluseksikö miellytti?Juu ei kiitos, ihmettelen ketä naurattaa joku Tauski.