K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitkä asiat?
Se asia kyllä kiinnostaa tietää, häpeättekö te omaa ikäänne. Niinkun tuossa kysyinkin.
Monista täällä saa sen käsityksen. Kun näyttävät olettavan, että on pahin mahdollinen haukkumanimi isku vyön alle jos tulee kutsutuksi mummoksi tai nammaksi. Mitä helkkaria haha.
No siis mitä sillä mummottelulla oikeastaan haluat ilmaista? Jos siis et yritä haukkua ketään niin mikä sen tarkoitus on?

Eiku itse en mummottele, ja nauran mummottelijoille ja mammottelijoille kun en ymmärrä miten ne järkeilly että mummo tai mamma on joku kauhea loukkaus
Minua ne ainakin ärsyttää, koska kirjoittaja yrittää väittää, että toinen ei muka iän takia ymmärtäisi jotain, vaikka sanoja itsehän ei siinä yleensä ymmärrä. Ja yrittää myös väittää, että toinen olisi muka jotenkin huono ihminen koska yrittää väittää täysin ikälopuksi, seniiliksi ja tosi vanhaksi. Yrittää myös luoda kuvaa omasta itsestään nuorena, parhaassa iässä olevana nokkelana älykkönä, jota kaikkien muiden tulisi sokeasti uskoa.
Kun todellisuus ei voisi olla kauempana siitä.

Minua ne ainakin ärsyttää, koska kirjoittaja yrittää väittää, että toinen ei muka iän takia ymmärtäisi jotain, vaikka sanoja itsehän ei siinä yleensä ymmärrä. Ja yrittää myös väittää, että toinen olisi muka jotenkin huono ihminen koska yrittää väittää täysin ikälopuksi, seniiliksi ja tosi vanhaksi. Yrittää myös luoda kuvaa omasta itsestään nuorena, parhaassa iässä olevana nokkelana älykkönä, jota kaikkien muiden tulisi sokeasti uskoa.

Sepä juuri, kun mammoittelija-mummoittelijoiden jutuista, kielestä ym kuitenkin huomaa, että mitään varsinaisesti uutuuksien veitsenterällä ratsastavaa edelläkävijänuorisoa ei näppäimistön takanakaan piileskele. :D Myötähävettää.

Mitä heleen väliä. Ei mua ainakaan hetkauta se et kutsutaan mummoksi, pöljäksi, tahvoksi tms. Kutsui mua eilen joku jopa Tauskiksi.

Yhteistyössä