V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarvitko apua 24hEi ollut 24h respaa ikävä kyllä.
Mikä sun ÄO on?Tiedoksenne että minä olen keskimääräistä älykkäämpi.
Mua naurattaa instassa noi aikuistuminencancelled -tilin parodiavideotJa jotenkin ajattelis, että en oo yhtään kohderyhmää, koska oon sellainen ”Karen”.
Mietin, että miksi ne mua niin naurattaa?
Sitten tajusin; niissä nauretaan just mun inhoamalleni ihmistyypille tosi osuvasti!
White trash ym porukka.
Noi tekijät on ihan mun suosikkeja!
MRS!
No siis yleensä hotelleissa mihkä meen on, oli toi illalla vähän ikävä kulkee koodilla, kun muutenkin syrjässä sellatteella sairaalan viereisellä sivukujalla se sisäänkäynti.Tarvitko apua 24h![]()
Taitaa olla?Onko tällä rajapintaa ketjun aiheeseen? Vilpitön kysymys.
Ei sillä ole muuta keskusteluseuraa kuin tämä ketju.Onko tällä rajapintaa ketjun aiheeseen? Vilpitön kysymys.
Miks oot edes tollaseen hotelliin mennyt jos koodilla sisään kulkeminen tuottaa ongelmia? Yleensä normaalit ihmiset selviää siitä.No siis yleensä hotelleissa mihkä meen on, oli toi illalla vähän ikävä kulkee koodilla, kun muutenkin syrjässä sellatteella sairaalan viereisellä sivukujalla se sisäänkäynti.
Pitäskö sun välillä keittää vaikka kahvitMiks oot edes tollaseen hotelliin mennyt jos koodilla sisään kulkeminen tuottaa ongelmia? Yleensä normaalit ihmiset selviää siitä.
Minulla on todella paljon tasokkaampi sosiaalinen elämä kuin Sinulla.Ei sillä ole muuta keskusteluseuraa kuin tämä ketju.
No niin. Tässä se biisi tulee.
Asetelkaa lirahdussuojat suoraan! Takaan, ettei pokka pysy
![]()
Ei kiitos, join jo kahvia aiemmin.Pitäskö sun välillä keittää vaikka kahvit
Ja ei siinä mitään kyllä mummoillakin saa olla vähän GREISEJÄ JUTTUJA välilläNoni. Sillon kun on varmuuden vuoksi linkissä jo HUUMORIN merkkinä tämä emojiniin ollaan todella syvällä "vain höpö jutut" -skenessä.
Noni. Sillon kun on varmuuden vuoksi linkissä jo HUUMORIN merkkinä tämä emojiniin ollaan todella syvällä "vain höpö jutut" -skenessä.
Onko tuhma juttu,,,,Kuuntele ihmeessä!! Ihan grazy![]()
Ei muuten kuin että epäilen, että osaa porukasta ne ei naurata. Koska ne jutut liippaa turhan läheltä.Onko tällä rajapintaa ketjun aiheeseen? Vilpitön kysymys.
En ole mikään säälittävä shippari, kuumistelen vain hottia K:ta.Aito?
Minulla ei ollut mitään ongelmaa saada taksia ja päästä keikkapaikalle. Ei siellä mikään ruuhka ollut.Ehkei siellä vain saanut taksia, taukkero? Tuli siinä säässä ehkä parille muullekin tarve taksille, kun bussilinjoja oli poikki.