K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua naurattaa instassa noi aikuistuminencancelled -tilin parodiavideot :D Ja jotenkin ajattelis, että en oo yhtään kohderyhmää, koska oon sellainen ”Karen”.
Mietin, että miksi ne mua niin naurattaa?
Sitten tajusin; niissä nauretaan just mun inhoamalleni ihmistyypille tosi osuvasti!
White trash ym porukka.
Noi tekijät on ihan mun suosikkeja! 😂😂
MRS!

Mua naurattaa instassa noi aikuistuminencancelled -tilin parodiavideot :D Ja jotenkin ajattelis, että en oo yhtään kohderyhmää, koska oon sellainen ”Karen”.
Mietin, että miksi ne mua niin naurattaa?
Sitten tajusin; niissä nauretaan just mun inhoamalleni ihmistyypille tosi osuvasti!
White trash ym porukka.
Noi tekijät on ihan mun suosikkeja! 😂😂
MRS!

Onko tällä rajapintaa ketjun aiheeseen? Vilpitön kysymys.

Hyvä kun oon selittänyt viimeiset noin 30 vuotta, että ”mä en pysty istumaan auringossa ja että miten mä lapsena pystyin kun nykyisin se on ihan mahdotonta!?” Enkä ole auringossa istunut.
Niin kyllähän mä nyt näköjään tällaisessa säässä pystyn istumaan ulkona auringossa, kun heinäkuussa pihalla on 16 astetta! 😂
Kun olin lapsi kesät oli aina tällaisia. Elikkäs aika kylmiä.
Mä ihan oikeasti luulin, että otsonikerros on ohentunut taikka jotain.

Aikuistuminencancelled-kaksikko on huikea! Onko tietoa millainen tausta näillä on? Vaikuttaa siis siltä, että tekevät huumoria aiheesta jonka oikeasti tuntevat. En yllättyisi jos näillä on esimerkiksi huumetaustaa josta ne on jo tarpeeksi kaukana. (Yks reeli siitä miltä bilehuumeet oikeesti käytettyinä näyttää oli niin spot on, jne)
Noissa naurattaa ja koskettaa just tää että hahmot ei ole mitään putous-hahmoja vaan ammentaa jostain oikeesta.
Ja mikään ei oo ihmisessä viehättävämpää kuin se et osaa tehdä huumoria itsestään!

Yhteistyössä