K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En leiki. Oikeasti olen se, joka vaatii aina faktoja. Ja niinpä kerroin niitä nytkin. B hengailee KK:n kanssa. Ekassa stoorissa KK ja tokassa hän itse. En viitsi tähän nyt laittaa KK:n oikeaa nimeä, mutta sillä hän tägäsi KK:n. Ja varmuudeksi, jos et millään tajua. KK on siis se slovenialainen kameramies, jonka brändinimi alkaa kirjaimilla K ja K.

Mieletöntä miten B ja K synkkaa. Kumpikin hengaa oman KK:n kanssa! 🤩

Tämä retorinen tyyli on identtinen sen alkuperäisen listan tekijän kanssa. En ole nimimerkki vainoaja ja uskon, että 95% kirjoittajista on autenttisia. Miksi tuon tämän esille; koska arvostan syvästi näin luovaa ja taitavaa metodinäyttelemistä. Olen suuri ihailija.
No eihän ole, yhtään. Oli outo koko lista loppujen lopuksi, vaikka joitain omiakin juttuja sinne päätyi. En ikinä viitteis pitää tollaista, olen enemmin sieltä mistä aita on matalin tyyppi, mukavuudenhaluinen härkä.

Kertoi olevansa härkä, kun horoskooppeja kysyttiin. Sun hahmo on silti paremmin luotu kuin hänen ja olet ehdottomasti mielenkiintoisempi.
Jaa, en muista tollaista kyselyaikaa ollenkaan sieltä, no mutta ite en ookaan mikään hahmo, mikä järki ees ois kirjoitella muutoinkin kuin omana itsenään, en ainakaan ite saisi sellaisesta mitään, minä aattelin ne vauvalla olevat miehetkin oikeiksi. Ei herännyt minulla niistä mitään epäilyttävää siinä kohtaa.

Yhteistyössä